شبکه‌های اجتماعیویروس کرونا

همه کارمندان توییتر موظف به دورکاری شدند

توییتر ساعاتی پیش رسما به تمامی‌کارمندان خود در سراسر جهان دستور دارد تا به منظور کمک به کاهش شیوع ویروس کرونا (کووید-19)، وظایف خود را به صورت دورکاری و از خانه انجام دهند.

البته این شرکت در اوایل هفته گذشته و به تبعیت از دیگر شرکت‌های بزرگ دنیای فناوری، به کارمندان خود توصیه کرده بود تا حتی‌الامکان به محل کار نیایند و به صورت دورکاری همکاری کنند. اما این‌بار، دستور لازم‌الاجرا را صادر کرده که نشان از قاطعیت این شرکت برای جلوگیری از شیوع این بیماری در میان کارمندان خود دارد.

توییتر همچنین اعلام کرد که به کارمندانی که امکان دورکاری و کار از منزل وجود ندارد همانند کارمندان ساعتی و غیره، حقوق آن‌ها را نیز پرداخت خواهد کرد. این شرکت همچنین به افرادی که برای انجام امور محوله از منزل، مجبور به خرید و راه‌اندازی سیستم‌های خانگی شوند هزینه‌ آن را پرداخت خواهد کرد. برای والدینی هم که با اجرای این طرح، می‌بایست هزینه‌های مراقب روزانه بیشتری را برای فرزندان خود صرف کنند، مبلغی را اختصاص خواهد داد.

در حال حاضر شرکت‌های بزرگی همچون آمازون، اپل، مایکروسافت و گوگل از کارمندان خود در نقاط مختلف جهان خواسته‌اند تا کارهای خود را در منزل انجام دهند و به محل کار خود نیایند. البته این شرکت‌ها هنوز دستوری را در این زمینه به تمامی‌کارمندان خود نداده‌اند و تنها در چند منطقه و کشور، این طرح اجرا می‌شود.

توییتر اما برخلاف این چهار شرکت، به تمامی‌ کارمندان خود در همه کشورهای جهان دستور دورکاری داده است تا بتواند سهم خود را برای جلوگیری از شیوع این ویروس کرونا که اخیرا توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان پاندمی‌ شناخته شده، ایفا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا