تکنولوژیشبکه‌های اجتماعیگوناگوننرم‌افزار

نوآورترین شرکت‌های جهان؛ بیگ هیت، نوآوری در موسیقی

چهارمین اپلیکیشن نوآور از دید Fast Company

لیست «50 شرکت نوآور سال 2020 از دید فست کمپانی»، به تازگی منتشر شده است. در این لیست، وب سایت مشهور فست کمپانی به شرکت‌هایی اشاره می‌کند که طی سال جاری، بیشترین و عمیق ترین تاثیر را در فرهنگ و صنعت می‌گذارند.

اکتبر سال گذشته، گروه موسیقی پاپ BTS دراستادیوم المپیک سئول، کنسرتی برگزار کرد که تمام بلیط‌های آن، خیلی سریع فروش رفت. اما تعدادی از طرفداران این گروه بودند که توانستند بدون انتظار در صف‌های طولانی، از طریق اپلیکیشن Weverse Shop، به صورت اینترنتی آیتم‌های مدنظر خود را پیش خرید کنند. اپلیکیشن Weverse Shop، که قبلا Weply نام داشت، محصولات منحصر به فرد مرتبط با گروه‌های موسیقی را عرضه می‌کند. تعداد دیگری از طرفداران نیز بودند که می‌توانستند از طریق شبکه اجتماعی Weverse، مدت زمان انتظار در کیوسک‌های اغذیه فروشی  را ببینند یا حتی برای اعضای گروه BTS پیغام بگذارند.

این سرویس‌ها توسط استارت‌آپ‌های تکنولوژیک ساخته نشده و یکی از زیرشاخه‌های شرکت  Big Hit Entertainment محسوب می‌شوند، شرکتی کُره‌ای که در پایتخت این کشور- سئول و در زمینه تولید و مدیریت محصولات مرتبط با صنعت موسیقی فعالیت دارد.

اپلیکیشن مخصوص این شرکت، ماه ژوئن سال گذشته عرضه شد. این اپلیکیشن قسمتی از هدف بزرگ شرکت محسوب می‌شود، یعنی عرضه برنامه‌هایی که به روی ارائه سرویس‌های مختلف در صنعت موسیقی تمرکز دارند.

اپلیکیشن Weverse Shop- ویورز شاپ، 1.8 میلیون کاربر از 200 کشور مختلف دارد و تعداد کاربران روزانه Weverse  نیز، 1.4 میلیون نفر است.

شرکت Big Hit Entertainment، یک شرکت فعال در زمینه سرگرمی است که در کشور کره فعالیت دارد. این شرکت در حال حاضر مدیر برنامه بندهای موسیقی BTS و TXT است.

بند موسیقی BTS، گروهی هفت نفره از پسرهای کره‌ای است و در بین جوانان کره‌ای محبوبیت بسیار زیادی دارد. این بند موسیقی در سال 2010 در سئول شروع به فعالیت کرد.

منبع: فست کمپانی 

نوشته های مشابه

‫797 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا