خودروویروس کرونا

نمایشگاه خودروی نیویورک به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد

نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک، جدیدترین رویدادی است که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا لغو و برگزاری آن به ماه آگوست موکول شده است. این نمایشگاه قرار بود بین روزهای هشتم تا نهم آوریل برگزار شود.

مارک شاینبرگ، از مسئولین برگزارکننده نمایشگاه خودروی نیویورک در این خصوص عنوان کرد که برای پیشگیری از ابتلا و محافظت از شرکت‌کنندگان در برابر ویروس کرونا، تصمیم به عدم برگزاری این رویداد در تاریخ مقرر گرفته شد.

این خبر زمانی منتشر شد که اخیرا اندرو کومو، فرماندار نیویورک اعلام کرد که بیش از 173 نفر در این ایالت به کرونا مبتلا شده‌اند. البته این آمارها قطعا بیشتر از اینهاست چراکه هنوز جواب آزمایش بسیاری از افراد صادر نشده است.

تا به اینجای سال، نمایشگاه خودروی نیویورک، سومین رویداد خودرویی بزرگ جهان است که به دلیل شیوع کرونا لغو شده است. در ابتدا، چین نمایشگاه خودروی پکن را لغو کرد و بعد از آن نیز مسئولان برگزارکننده نمایشگاه خودروی ژنو، از عدم برگزاری این رویداد خبر دادند. این تصمیم در حالی اتخاذ شد که دولت سوئیس، برگزاری هرگونه تجمعات بالای هزار نفر را ممنوع اعلام کرد.

البته این اتفاق تنها برای رویدادهای خودروی نیفتاد؛ در طی هفته‌های اخیر شاهد لغو رویدادهای دیگری همچون کنگره جهانی موبایل 2020، کنفرانس توسعه دهندگان شرکت‌های گوگل و فیسبوک و همچنین رویداد SXSW بودیم.

این برای اولین بعد از جنگ جهانی دوم است که برگزاری نمایشگاه خودروی نیویورک به زمان دیگری موکول می‌شود. البته پیش از این، برخی از شرکت‌های خودروسازی همانند مرسدس بنز و آئودی از تصمیم خود برای عدم شرکت در این رویداد خبر داده بودند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا