ایراناینترنتویروس کرونا

۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای روزهای قرنطینه

وزیر ارتباطات در اکانت توییتر خود از اختصاص 100 گیگابایت اینترنت رایگان برای مشترکین اینترنت ثابت در کشور خبر داد. هدف از عرضه این بسته، تشویق کاربران به ماندن در خانه در روزهای قرنطینه و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا در کشور است.

محمد جواد آذری جهرمی در این توییت نوشت: ««اینترنت رایگان عرضه کنید». این درخواستی است که بسیاری از شما از وزارت ارتباطات داشته‌اید. امروز از ارائه کنندگان خدمات «اینترنت ثابت» درخواست کردیم که از فردا تا پایان سالجاری، برای همه کاربران خود به صورت رایگان یک بسته ۱۰۰گیگابایتی فعال کنند. تجمع‌کمتر، پیشگیری بیشتر»

۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای روزهای قرنطینه

البته اپراتورهای اینترنت ثابت فعلا واکنشی در خصوص عرضه چنین بسته‌ای نداشته‌اند و باید دید این بسته 100 گیگابایتی از کی و به چه صورت برای کاربران عرضه می‌شود.

 

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. عدم پرداخت تعرفه تبلیغات اینترنتی در دوره کرونا
    سایت نیازمندی ها و آگهی تبلیغات دات نت در نظر دارد تا پایان شیوع ویروس کرونا ، خدمات و امکانات سایت را جهت بهبود کسب و کارها و مشاغل مختلف به صورت رایگان با هدف سود و فروش بیشتر بنگاه های اقتصادی ریز و درشت ارائه دهد . از این رو ثبت تمامی آگهی های ویژه و طلایی در این دوره به صورت کاملا رایگان انجام می پذیرد .
    http://www.tablighat.net

  2. با سلام. هیچ فکر کرده اید که چرا تا پایان سال ؟ یعنی حدود 11 روز ؟ مگه تو عید مردم احتیاج به اینترنت ندارند ؟
    پس تبلیغاتی بودن این طرح اثبات و تبیین شد .والسلام

  3. سلام* تخصیص اینترنت رایگان 100 گیگا بایتی را از طرفی می توان به فال نیک گرفت در صورتی که مقدمه اقدام وزارت ارتباطات در راه اندازی اینترانت ملی کشور با اتصال دیتا سنترها یا مراکز داده اصلی کشور و خطوط گسترده فیبر نوری کشور شود و نتیجه آن ارائه خدمات ارتباطی گسترده الکترونیک ارزان و حتی رایگان مردم با یکدیگر و سازمانها و امنیت اطلاعات کشور و امنیت اخلاقی و سالم سازی فضای مجازی با حفظ حریم شخصی مردم طبق فتوای رهبری خواهد بود.
    و از طرفی می توان به فال بد گرفت و آن بودن اغراض پشت پرده در عدم راه اندازی اینترانت ملی و آلوده و وابسته نمودن مردم به مصرف اینترنت بین الملل با حجم زیاد در زمان محدود پایان سال و شکستن سبک زندگی کم مصرف مردم برای پر کردن جیب آقایان و فروش بیشتر پهنای باند در آینده دانست – مانند یک ساقی که یک ماه مواد مخدر رایگان بدهد و بعد وابستگی فرد معتاد و وابسته با اختیار خودش مواد را ماههای بعد بخرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا