خودروخودرو الکتریکی

هیوندای Prophecy معرفی شد؛ تلفیقی از پورشه 911 و تسلا مدل 3

شرکت هیوندای از مدل مفهومی‌خودرویی الکتریکی جدید تحت عنوان Prophecy پرده برداشت که از لحاظ ظاهری می‌توان آن را نمونه‌ای تلفیقی از پورشه 911 و تسلا مدل 3 دانست.

این خودروی الکتریکی قرار بود در جریان نمایشگاه خودروی ژنو در معرض دید علاقمندان قرار گیرد، اما از آنجایی که این رویداد بدلیل نگرانی‌ها در خصوص شیوع کرونا لغو شده، هیوندای اطلاعات مربوط به این خودرو را به صورت آنلاین و جزیی منتشر کرد.

بر این اساس، هیچ اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی Prophecy اعلام نشده و از آنجایی که یک مدل مفهومی‌به شمار می‌رود، صرفا به منظور آشنایی علاقمندان با آنچه در ذهن مهندسان هیوندای در رابطه با طراحی این خودروی جدید می‌گذرد، ارائه شده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این خودرو به گونه‌ای طراحی شده که گویی قسمت عقب خود را از آلمانی‌ها وام گرفته و قسمت جلویی را نیز با کمک اهالی سیلیکون ولی ساخته است. به عبارتی دیگر، قسمت جلویی Prophecy به پورشه 911 شباهت دارد و قسمت پشتی آن با تسلا مدل 3 تقریبا برابری می‌کند.

ظاهر این خودرو بسیار لوکس و چشم‌نواز طراحی شده است. انحنای زیبایی را می‌توان در دو طرف جلویی و عقب خودرو مشاهده کرد که نمونه آن را کمتر از سوی این شرکت خودروساز دیده بودیم. دو چیز در Prophecy توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند؛ نخست، چراغ جلو و عیب پیکسلی آن است که اگر خاطرتان باشد، هیوندای سال گذشته از این ایده رونمایی کرده بود.

هیوندای Prophecy

در فضای داخل خودرو نیز هیچ فرمانی تعبیه شده چراکه هیوندای احتمالا این خودرو را به فناوری بسیار پیشرفته خودران مجهز خواهد کرد. اما دو جوی‌استیک در این خودرو تعبیه شده که یکی در کنسول وسط و دیگر در کنار درب راننده جای گرفته است.

هیوندای Prophecy

از آنجایی که Prophecy یک خودروی مدرن به حساب می‌آید، در داخل کابین آن از نمایشگرهای متعددی استفاده شده است. صندلی‌ها نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که آرامش و راحتی خاصی را برای راننده و سرنشین به ارمغان خواهند آورد.

هیوندای Prophecy

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا