سامسونگ

سامسونگ در تدارک رونمایی از نسخه «لایت» گلکسی تب اس6

چند سالیست که تولید نسخه‌های ارزان‌قیمت از محصولات پرچمدار در میان شرکت‌ها رواج یافته و سامسونگ نیز با عرضه مدل‌های «لایت» این امکان را برای طرفداران برند خود فراهم می‌کند تا با پرداخت هزینه‌ای کمتر، تجربه‌ای تقریبا مشابه را با محصولات رده‌بالای این شرکت احساس کنند.

حال به نظر می‌رسد که علاوه بر گوشی‌های گلکسی، سامسونگ قصد دارد تا نسخه لایت تبلت گلکسی تب اس6 خود را نیز به بازار عرضه کند. محصولی که طبق آنچه در منابع خبری آمده، از لحاظ طراحی و شکل ظاهری، شباهت نزدیکی به مدل اصلی خواهد داشت.

اما از آنجایی که قرار است با قیمت کمتری به فروش برسد، نباید انتظار داشت که از همان مشخصات در دل این محصول استفاده شود. طبق شنیده‌ها، گلکسی تب اس6 لایت احتمال در دو مدل پردازنده اگزینوس 9611 و اسنپدراگون سری 600 عرضه خواهد شد و یک رم 4 گیگابایتی نیز در کنار این تراشه تعبیه خواهد شد.

حافظه ذخیره‌سازی این تبلت نیز برابر با 64 و 128 گیگابایت عنوان شده است. تصویر منتشرشده از گلکسی تب اس6 لایت نشان می‌دهد که قلم استایلوس این تبلت کمی‌بزرگ‌تر از آن است که بخواهد در بدنه دستگاه جای گیرد. البته استفاده از این قلم و خرید آن، کاملا اختیاری بوده و داشتن آن نیاز به پرداخت هزینه‌ای جداگانه است.

متاسفانه هنوز جزییاتی در خصوص زمان عرضه و قیمت10 منتشر نشده، اما اگرخاطرتان باشد مدل قبلی متعلق به این خانواده یعنی گلکسی تب S5e که بیش از یک سال از عمر آن می‌گذرد، با قیمت پایه 399 دلار به بازار عرضه شد.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا