ال جی

گوشی ال جی V60 ThinQ 5G مجهز به نمایشگر دوگانه و فیلمبرداری 8K رونمایی شد

شرکت ال جی ساعاتی پیش سومین عضو از خانواده گوشی‌های مجهز به نمایشگر دوگانه خود را تحت عنوان V60 ThinQ 5G معرفی کرد. این گوشی در حالی رونمایی شد که تنها چند روز به آغاز عرضه گوشی تاشوی مایکروسافت یعنی سرفیس Duo باقی مانده است.

البته مدلی که ال‌جی معرفی کرده، اندک تفاوت‌هایی با محصول مایکروسافت دارد؛ به طوری که نمایشگر دوم در ال جی  V60 ThinQ 5G در دل یک کیس جای گرفته و در صورت تمایل، کاربران می‌توانند با اتصال و باز کردن آن، از این ویژگی بهره‌مند گردند.

در این گوشی از جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 به همراه مودم کوالکام ایکس 55 استفاده شده که قادر به پشتیبانی از فناوری 5G، mmWave و sub-6GHz برای پوشش بهتر است.

ال جی همچنین، در این محصول از سیستم دوربین دوگانه جدیدی استفاده کرده که سنسور نخست آن از رزولوشن 64 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد و سنسور دوم نیز از نوع اولتراواید بوده و به رزولوشن 13 مگاپیکسلی با دامنه دید 117 درجه‌ای مجهز شده است. البته یک سنسور ToF نیز در کنار این دو سنسور جای گرفته است.

در قسمت جلویی ال جی V60 ThinQ 5G، نمایشگر 6.8 اینچی اولد فول اچ‌دی پلاس تعبیه شده که از نسبت ابعاد 20.5:9 بهره می‌برد. در قسمت بالایی نمایشگر، بریدگی به اصطلاح قطره‌ آبی مشاهده می‌شود که سنسور 10 مگاپیکسلی سلفی را در خود جای داده است.

مهندسان ال‌جی، حسگر اثر انگشت V60 ThinQ 5G را نیز در زیر نمایشگر گوشی تعبیه کرده‌اند و قسمت رویی آن را نیز با پوشش محافظ صفحه گوریلا گلس 5 پوشانده‌اند. در خصوص قابلیت‌های فیلمبرداری نیز باید گفت که V60 ThinQ 5G قادر به ضبط ویدیوهایی با رزولوشن 8K است و از HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند.

در کنار پردازنده این گوشی، از یک رم 8 گیگابایتی استفاده شده و حافظه داخلی آن نیز از ظرفیت 128 گیگابایتی بهره می‌برد. البته امکان ارتقای این حافظه از طریق کارت میکرو اس‌دی نیز برای کاربران فراهم شده است. بدنه V60 ThinQ 5G از استاندارد IP68 بهره می‌برد که نشان از مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گردوغبار دارد. همچنین، گواهی MIL-STD 810G نیز از دوام بالای آن در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی ناشی از سقوط خبر می‌دهد.

گوشی ال‌جی V60 ThinQ 5G مجهز به نمایشگر دوگانه رونمایی شد

بار نرم‌افزاری این گوشی را اندروید 10 با رابط کاربری UX 9.0 به دوش می‌کشد و یک دکمه اختصاصی برای فعال کردن گوگل اسیستنت نیز در قسمت کناری بدنه جای گرفته است. ال‌جی باری دیگر از فناوری صوتی 32 بیتی Quad DAC، بلندگوهای استریو و 4 میکروفون استفاده کرده است.

انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن ال جی V60 ThinQ 5G از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپری تامین می‌شود که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و شارژ وایرلس است. این گوشی همچنین از فناوری وای فای 6 بهره می‌برد.

گوشی ال‌جی V60 ThinQ 5G مجهز به نمایشگر دوگانه رونمایی شد

نمایشگر دوگانه این گوشی نیز که در قالب یک کیس برای این گوشی عرضه شده، از ابعاد 6.8 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و لولای آن نیز قادر به چرخش 360 درجه‌ای است. همچنین یک پنل 2.1 اینچی نیز برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها در این گوشی تعبیه شده است. گفتنی است نمایشگر ثانویه از طریق درگاه USB-C به گوشی متصل می‌شود.

به گفته ال‌جی، گوشی V60 ThinQ 5G در دو رنگ آبی و سفید عرضه می‌شود. هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصول ارائه نشده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا