مایکروسافت

عرضه آنتی‌ ویروس مایکروسافت برای کاربران اندروید و iOS

مایکروسافت اگرچه نتوانست در بازار گوشی‌های هوشمند، حرفی برای گرفتن داشته باشد اما یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نرم‌افزاری دنیا محسوب می‌شود و تاکنون نیز توانسته چندین اپلیکشین را برای دستگاه‌های مجهز به پلتفرم‌های اندروید و iOS تولید و در اختیار کاربران قرار دهد.

حال به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا پای آنتی ویروس خود را به دو پلتفرم محبوب اندروید و iOS نیز باز کند. علاقمندان به محصولات مایکروسافت حتما می‌دانند که این شرکت سال گذشته میلادی اپلیکیشن آنتی ویروس دیفندر (Defender) خود را برای دستگاه‌های مک عرضه کرد و اکنون نوبت به کاربران دستگاه‌های مجهز به اندروید و iOS رسیده است.

مایکروسافت در این رابطه اعلام کرد: «فراهم کردن یک سد حفاظتی جامع در تمامی‌پلتفرم‌ها از طریق یک راهکار واحد و ساده، برای ما بسیار مهم است. هفته آینده و در جریان کنفرانس RSA، قصد داریم تا پیش نمایشی از سرمایه‌گذاری‌های خود را در زمینه دفاع از تهدیدهای موبایلی ارائه کرده و این راه‌حل خود را برای اندروید و iOS عرضه کنیم.»

بدین ترتیب، این شرکت در هفته آینده جزییات بیشتری را از این اپلیکیشن منتشر خواهد کرد. حال کاربران منتظرند تا ببینند مایکروسافت چگونه می‌خواهد از دستگاه‌های تحت سیستم عامل‌های اندروید و iOS در برابر تهدیدها و حملاتی که روز به روز پیچیده‌تر و فراگیرر می‌شوند، محافظت کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا