متاویروس کرونا

نگرانی از کرونا کنفرانس ماه مارس فیسبوک را لغو کرد

شرکت فیسبوک اعلام کرد که به دلیل نگرانی‌ها در خصوص احتمال ابتلا به ویروس کرونا، نشست بازاریابی جهانی خود را که قرار بود ماه آینده میلادی در شهر سن فرانسیسکو برگزار شود، لغو کرده است.

سخنگوی فیسبوک در این رابطه گفت که با توجه به شیوع کرونا و به منظور رعایت احتیاط‌های لازم برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس، نشست بازاریابی جهانی خود را برگزار نخواهیم کرد.

این رویداد قرار بود بین روزهای نهم تا دوازدهم ماه مارس برگزار شود و انتظار می‌رفت که چیزی حدود چهار هزار نفر در آن شرکت کنند. لغو رویدادهایی این‌چنینی در طی چند هفته اخیر چند بار مشاهده شده به طوری که در جدیدترین مورد، مسئولان برگزارکننده کنگره جهانی موبایل 2020 نیز از عدم برگزاری این مراسم بزرگ، به دلیل نگرانی‌ها در رابطه با احتمال ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند. این تصمیم در حالی اتخاد شد که پیش از آن، چندین شرکت بزرگ دنیای فناوری از قبیل اینتل، فیسبوک، سیسکو، نوکیا، انویدیا، ویوو، آمازون، HMD، ال‌جی و سونی انصراف خود را نسبت به حضور در این کنفرانس اعلام کرده بودند.

طبق آخرین گزارش‌ها، حدود 64 هزار نفر در جهان تاکنون به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این میان، بیش از 1300 نفر جان خود را از دست داده‌اند. جدای از لغو رویدادها، بسیاری از فروشگاه‌های متعلق به شرکت‌های بزرگ در چین نیز تعطیل شدند و تولید محصولاتی همچون گوشی‌های آیفون متوقف شده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا