تکنولوژیمتا

قابلیت نمایش «آخرین پست‌ها» بزودی در اینستاگرام

چند وقتیست که اینستاگرام در حال تست قابلیت نمایش پست‌های جدید و یا همان Latest Posts در این شبکه اجتماعی است تا از این طریق، کاربران بتوانند جدیدترین تصاویر و ویدیوهای منتشر شده توسط دنبال‌کنندگان را در صفحه نخست مشاهده کنند.

همانطور که می‌دانید پیشتر، پست‌های اینستاگرام بر اساس زمان انتشار مرتب می‌شدند و مطالب جدیدتر، بالاتر از دیگر پست‌ها قرار می‌گرفتند. اما اینستاگرام چندی پیش، این حالت نمایش پست‌ها را به روش جدیدی که اکنون در اینستاگرام و بر اساس علاقمندی‌های کاربران مرتب می‌شوند، تغییر داده است.

اما به نظر می‌رسد که اینستاگرام در تلاش است تا بتواند حالت قبلی یعنی مرتب کردن پست‌ها بر اساس زمان انتشار را نیز در کنار روش فعلی، در اختیار کاربران خود قرار دهد. در این شیوه، یک صفحه به صورت پاپ‌آپ ظاهر می‌شود و کاربر با انتخاب آن به صفحه جدید منتقل خواهد شد که پست‌ها با توجه به زمان انتشار مرتب شده‌اند.

هنوز جزییاتی دقیقی در خصوص این قابلیت منتشر نشده، اما گفته می‌شود که ویژگی مذکور می‌تواند برای آن‌هایی که می‌خواهند در کنار مشاهده پست‌های مورد علاقه، از آخرین و جدیدترین مطالب منتشر شده نیز باخبر شوند، مفید باشد.

متاسفانه هنوز اینستاگرام واکنشی را نسبت به انتشار این خبر نشان نداده، اما از آنجایی که این اطلاعات توسط شخصی به نام جین مانچون وانگ که در زمینه مهندسی معکوس تبحر بالایی دارد، فاش شده، بعید به نظر می‌رسد که در حد یک شایعه باشد. با این حال، باید منتظر ماند و دید که طی هفته‌ها و یا ماه‌های آتی، واکنش ایسنتاگرام در قبال این موضوع چه خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا