مایکروسافت

مایکروسافت آفیس با طراحی جدید برای کاربران iOS عرضه شد

شرکت مایکروسافت ساعاتی پیش، بروزرسانی جدیدی را برای سه اپلیکیشن پرطرفدار مجموعه آفیس خود منتشر کرد که منجر به عملکرد سریع‌تر و بهتر این برنامه‌ها در پلتفرم‌های iOS و آیپد اواس شده است.

با دریافت این آپدیت که در نسخه 2.34 به دست کاربران خواهد رسید، شاهد طراحی جدید اپلیکیشن‌های محبوب مجموعه آفیس خواهیم بود و به گفته مایکروسافت، کاربران می‌توانند بسیاری راحت‌تر از گذشته از این برنامه‌ها استفاده کنند.

عرضه این بروزرسانی از سوی مایکروسافت نشان داد که این شرکت توجه ویژه‌ای به کاربران پلتفرم‌های مختلف که از آفیس استفاده می‌کنند، دارد و سعی کرده تا در حد امکان، قابلیت‌های جدیدی را برای کار روی فایل‌های ورد، اکسل و پاورپوینت بدون نیاز به لپ‌تاپ، تبلت و یا هرگونه سیستم دیگری فراهم کند.

اگرچه تغییرات جدیدی را در این سه برنامه شاهد هستیم، اما به نظر می‌رسد که سهم اکسل در این میان بیشتر است. به گفته مایکروسافت، عملکرد تابع XLOOKUP که جزو عملکردهای پرکاربرد به حساب می‌آید، به کاربران این اجازه را می‌دهد تا دیتای سلول‌ها را پیدا کنند.

همچنین، دارندگان دستگاه‌های iOS و آیپد اواس که آفیس خود را به این نسخه جدید بروزرسانی کنند، قادر خواهند بود تا به طور مستقیم و از طریق ایمیل، به کامنت‌ها پاسخ بدهند. همچنین، Alt Text pane نیز برورزرسانی شده که به لطف آن، کابران می‌توانند دسترسی راحت‌تر به محتواهای غیرمتنی را از طریق اضافه کردن کپشن‌ها در یک فیلد توضیح، فراهم کنند.

این بروزرسانی هم اکنون در اپ استور قابل دانلود است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا