موبایل

رندر گوشی‌های سری جی8 موتورولا لو رفت

شرکت موتورولا قصد دارد طی مراسمی در تاریخ 4 اسفند از محصولات جدید خود رونمایی کند. از مدت‌ها پیش خبرهایی در خصوص سری گوشی‌های جی8 این شرکت به‌گوشی می‌رسد. روز گذشته اما فاش کننده معروف توییتری، ایوان بلاس، یک رندر از سه گوشی سری موتو جی8 را منتشر کرد که در ادامه آنها را می‌بینید.

رندر موتورولا جی8

متاسفانه، تشخیص تفاوت‌های این سه دیوایس کار آسانی نیست اما با این وجود ایوان بلاس می‌گوید که یکی از این سه گوشی، جی8 استایلوس نام دارد. به نظر می‌رسد مدل استایلوس، عضو تازه وارد خانواده گوشی‌های موتو این شرکت باشد.

رندر موتورولا جی8

هر سه دیوایس به صورت تمام صفحه و نسبتا بدون حاشیه طراحی شده‌اند و دوربین سلفی به صورت یک حفره ریز در گوشه سمت چپ بالای آنها دیده می‌شود. همچنین سنسور اثرانگشت نیز درون لوگو پشت گوشی تعبیه شده است. طبق اخبار قبلی، موتو جی8 احتمالا با نمایشگر 6.39 اینچی ال‌سی‌دی HD+ عرضه می‌شود.

همچنین گفته می‌شود که جی8 با باتری 4000 میلی‌آمپری معرفی می‌شود و جی8 پاور، دیگر نسخه این گوشی، با باتری قابل توجه 5000 میلی‌آمپری و چیپست اسنپدراگون 665 وارد بازار خواهد شد. این دو گوشی طبق گفته‌ها به ترتیب به سلفی‌های 8 و 25 مگاپیکسلی مجهز هستند.

دیگر عضو این خانواده یعنی جی8 استایلوس، بر اساس این رندر به نمایشگر 6.36 اینچی فول‌اچ‌دی پلاس مجهز شده و از دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 16 و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. در کنار این تجهیزات، یک باتری 4000 میلی‌آمپری نیز تعبیه شده است.

گفته می‌شود هر سه دیوایس با جک هدفون 3.5 میلی‌متری عرضه می‌شوند و جی8 استایلوس با یک درگاه قلم استایلوس عرضه خواهد شد.

به احتمال زیاد این سه گوشی در مراسم 4 اسفند موتورولا معرفی می‌شوند.

منبع
GSM Arena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا