متا

درو هوستون مدیرعامل دراپ باکس به هیات مدیره فیس‌بوک پیوست

هوستون سالهاست از دوستان نزدیک زاکربرگ به شمار می‌رود

درو هوستون Drew Houston هم بنیانگذار و مدیرعامل دراپ باکس شرکتی که در زمینه کلاد فعال است که از دوستان صمیمی مارک زاکربرگ به شمار می‌رود حالا به هیات مدیره فیس‌بوک پیوسته است.

با پیوستن او به هیات مدیره فیس‌بوک حالا قدرت زاکربرگ در هیات مدیره افزایش پیدا می‌کند.

وستون سرویس دراپ باکس را که شرکتی در زمینه کلاد است در سال 2007 راه‌اندازی کرد و در سال 2018 به شکل موفقیت آمیزی سهام آن را به صورت عمومی عرضه کرد.

هوستون و زاکربرگ سالهاست از دوستان نزدیک هم به شمار می‌روند حتی در عکسهایی که از یک مهمانی منتشر شده این دو را در حال بازی تنیس روی میز نشان میدهد.

هوستون همچنین بارها گفته از توصیه‌های زاکربرگ برای توسعه کسب وک ارش استفاده می‌کند. او در مصاحبه‌ای گفته بود که زاکربرگ برای توسعه و بزرگ کردن شرکتش توصیه‌های بسیار خوبی به او کرده است.

حالا در یک پست بلاگ زاکربرگ حضور هوستون  باعث ایجاد یک نگاه ارزشمند در هیات مدیره این شرکت می‌شود. او درک عمیقی از این دارد که تکنولوژی به چه سمتی می‌رود و چگونه برای رسیدن به آ‌ن باید فرهنگ مناسب آن را ایجاد کرد.

درو هوستون ( مدیرعامل دراپ باکس ) و تراویس کالانیک بنیانگذار اوبر در حال بازی در میهمانی خانه هوستون. زاکربرگ هم جزو میهمانان بود - سال 2017
درو هوستون ( مدیرعامل دراپ باکس ) و تراویس کالانیک بنیانگذار ( و در زمان این عکس مدیرعامل ) اوبر در حال بازی در میهمانی خانه هوستون. زاکربرگ هم جزو میهمانان بود – سال 2017

هیات مدیره فیس‌بوک طی سالهای اخیر تغییرات زیادی کرده است. از جمله در ماه اکتبر سال گذشته سوزان دزموند مدیر بنیاد بیل و ملیندا گیتس بعد از شش سال از برد و سمتش ( ریاست هیات مدیره ) کنار رفت. رید هاستینگز مدیرعامل نتلفیکس و اسکین باولز متخصص کسب وکار هم در ماه آوریل گذشته این شرکت را ترک کردند. در همین حال پگی آلفورد یکی از مدیران مالی مورد اعتماد زاکربرگ اخیرا  به هیات مدیره پیوسته است.

در کنار خود زاکربرگ، الفورد و شریل سندبرگ ( مدیر اجرایی عملیاتی شرکت ) مارک اندرسین ، پیتل تیل و Kenneth Chenault و جفری زینتس از دیگر اعضای هیات مدیره فیس‌بوک به شمار می‌آیند.

این مطلب را هم بخوانید: جک دورسی: زاکربرگ برای شام ما یک بز را کشت

زاکربرگ: معذرت می‌خواهم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا