سامسونگ

انتشار تصاویری واقعی از سری گوشی‌های گلکسی اس20

کمتر از دو هفته به زمان برگزاری رویداد Unpacked 2020 باقی مانده است. مراسمی‌ که در آن طبق روال سال‌های قبل از سری جدید گوشی‌های گلکسی اس20 رونمایی خواهد شد.

طبق آخرین شنیده‌ها، امسال شاهد رونمایی از سه مدل کهکشانی جدید از این خانواده خواهیم بود که شامل مدل پایه گلکسی اس20 مجهز به نمایشگر 6.2 اینچی، گلکسی اس20 پلاس مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی و گلکسی اس20 اولترا با نمایشگر 6.9 اینچی می‌شوند.

اما ساعاتی پیش، وب‌سایت SamMobile، تصاویری را از سه گوشی متعلق به سامسونگ منتشر و ادعا کرده که متعلق به سری گوشی‌های گلکسی اس20 این شرکت است. اگرچه با این تصاویر نمی‌توان  به جزییات دقیقی در خصوص این گوشی‌ها دست یافت، اما ابعاد و طراحی کلی بدنه این سه کهکشانی را فاش می‌کنند.

همانطور که مشاهده می‌کنید، سیستم دوربین گلکسی اس20 اولترا با دو مدل دیگر تفاوت‌هایی دارد و احتمالا سامسونگ از سنسور 108 مگاپیکسلی واید در کنار یک سنسور 48 مگاپیکسلی تله‌فوتو، یک سنسور 12 مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور ToF استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود که این گوشی از قابلیت زوم اپتیکال 10 برابری برخوردار خواهد بود و می‌تواند تا زوم دیجیتال 10 برابری را ارائه دهد.

انتشار تصاویری واقعی از سری گوشی‌های گلکسی اس20

در خصوص قیمت این سه گوشی نیز اخیرا مطالبی در فضای وب منتشر شده که با استناد به آن‌ها می‌توان گفت که گلکسی اس20 با قیمت 1130 دلار، گلکسی اس20 پلاس 5G با قیمت 1245 دلار و گلکسی اس20 اولترا 5G با قیمت 1541 دلار به دست خریداران خواهند رسید.

مشخصات کلی این سه گوشی را می‌توان در تصویر زیر مشاهده کنید:

انتشار تصاویری واقعی از سری گوشی‌های گلکسی اس20

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا