تکنولوژیموبایل

طراحی آیفون 11 پرو با الهام از وانت الکتریکی سایبرتراک تسلا

شرکت روسی Caviar که به ساخت محصولات عجیب و گران‌قیمت از گجت‌های هوشمند موجود در بازار شهرت دارد، اخیرا روی آیفون 11 پرو اپل دست گذاشته و این گوشی را با ظاهری شبیه به خودروی سایبرتراک شرکت تسلا طراحی کرده است.

این شرکت چندی پیش نیز از روکش طلا و الماس برای آیفون 11 استفاده کرد. محصولی که با قیمت با قیمت بسیار بالایی به فروش رفت و قطعا هر کسی توان پرداخت و لذت در دست گرفتن چنین اسمارت‌فونی را ندارد. با این حال، مهندسان Caviar بعد از این گوشی به سراغ آیفون 11 پرو رفته و آن را مجهز به بدنه‌ای از جنس تیتانیو‌می‌طراحی کردند.

همانطور که در مشاهده ‌می‌کنید، این گوشی از لحظ شکل و شمایل، شباهتی نسبی به وانت سایبرتراک دارد و خطوط روی بدنه آن نیز به این موضوع صحه ‌می‌گذارد. البته طبق روال این شرکت، نسخه تیتانیو‌می‌آیفون 11 پرو در تعدادی محدود و تنها 99 نسخه تولید خواهد شد.

شرکت Caviar قیمتی را برای این گوشی اعلام نکرد اما علاقمندان به خرید را به وب‌سایت خود راهنمایی کرد تا در آنجا بتوانند درخواست‌شان را برای اطلاع از قیمت، به این شرکت ارسال نمایند. به گفته Caviar، بدنه تیتانیو‌می‌این گوشی از مقاومت بالایی در برابر هر گونه ضربه و آسیب احتمالی برخوردار است. پوشش پشتی این گوشی به صورت کشویی بوده و نمایشگر دستگاه پشت پوششی فلزی پنهان شده است. این پوشش جلویی نمایشگر، به گونه‌ای طراحی شده که از قابلیت تاشدن برخوردار است و ‌می‌توان از آن همانند یک پایه و استند استفاده کرد.

طراحی آیفون 11 پرو با الهام از وانت الکتریکی سایبرتراک تسلا طراحی آیفون 11 پرو با الهام از وانت الکتریکی سایبرتراک تسلا طراحی آیفون 11 پرو با الهام از وانت الکتریکی سایبرتراک تسلا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا