بازی

انتشار اطلاعاتی از طراحی نهایی و صفحه بوت پلی استیشن 5

رویداد سونی در ماه فوریه 2020 تحت عنوان PlayStation Meeting برگزار خواهد شد. رویدادی که قرار است در آن بالاخره از طراحی نهایی، مشخصات، قیمت، زمان عرضه و دیگر جزییات پلی استیشن 5 رونمایی شوند.

اگرچه هنوز چند روزی به برگزاری این مراسم باقی مانده اما ساعاتی پیش ویدیویی منتسب به این کنسول در فضای وب منتشر شده که شاید طراحی نهایی پلی استیشن 5 به همراه صفحه بوت (بوت اسکرین) آن را لو می‌دهد.

طراحی کیت توسعه‌دهنده این کنسول با اطلاعاتی که پیشتر از آن منتشر شده بود، مطابقت دارد و از طراحی شکل فضایی این کنسول حکایت دارد که در نوع خود بی‌نظیر است. اگرچه این ویدیو، از وضوح مناسبی برخوردار نیست اما از دو مانیتور، یک کنترلر DualShock و یک کنسول ناآشنا با آنچه که پیشتر دیده‌ایم،مشاهده می‌شود.

البته به طور قطع نمی‌توان گفت که این دستگاه همان پلی استیشن 5 مورد انتظار است اما تصاویر زیر که از این ویدیو ثبت شده، نمایی کلی از این محصول را نشان می‌دهد.

انتشار اطلاعاتی از طراحی نهایی و صفحه بوت پلی استیشن5

از طرفی دیگر، لوگوی PS5 نیز در یکی از ماینتورها ظاهر می‌شود و نشان می‌دهد و بعد از پیام‌های هشدار معمولی، کاربر یک کد QR را از طریق گوشی هوشمند خود اسکن می‌کند.

انتشار اطلاعاتی از طراحی نهایی و صفحه بوت پلی استیشن5

بعد از اتمام این فرآیند، صفحه مربوط به وب‌سایت پلی استیشن لود می‌شود. به نظر می‌رسد که کاربر در این ویدیو، در حال فعال کردن چیزی و یا آغاز فرآیند دانلود است. همچنین، در سمت چپ و قسمت پایینی نمایشگر نیز لینک‌های پلی استور و اپ استور نیز مشاهده می‌شود که احتمالا از آن برای کاربردهایی همچون فعالسازی استفاده خواهد شد.

انتشار اطلاعاتی از طراحی نهایی و صفحه بوت پلی استیشن5 انتشار اطلاعاتی از طراحی نهایی و صفحه بوت پلی استیشن5

 

منبع
BGR

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا