ایران

ورود اینوست‌تک‌ها به ایران

مزیت این گروه از اپلیکیشن‌ها ساده‌کردن سرمایه‌گذاری است

بازار مالی یکی از جذاب‌ترین بازارهای حال حاضر دنیاست و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن و سرمایه‌گذاران، به شدت در این حوزه فعال هستند.یکی از جذاب‌ترین بخش‌هایی که اپلیکیشن‌های موبایل به آن ورود کرده‌اند، اینوست‌تک (Invest Tech) است. مدیریت سرمایه‌گذاری، معاملات آنلاین، مدیریت دارایی و ارائه پیشنهادهای سرمایه‌گذاری مهم‌ترین مزیت‌های این گروه از اپلیکیشن‌هاست.

مزیت این گروه از اپلیکیشن‌ها ساده‌کردن سرمایه‌گذاری است.با در اختیار داشتن گوشی تلفن همراه و یکی از برنامه‌های کاربردی حوزه اینوست‌تک، میتوان به یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای تبدیل شد و به مدیریت دارایی‌ها پرداخت.

مشاوره رباتیک، صندوق‌های بازنشستگی روباتیک، سرمایه‌گذاری خرد، کارگزار آنلاین، ابزارهای سرمایه‌گذاری و مدیریت پرتفوی خدماتی است این که برنامه‌های کاربردی بسته به نوع کاربردشان به کاربران ارائه می‌کنند.

در کشور ما حوزه اینوست‌تک بسیار نوپاست و برنامه‌های کمی در این بخش وجود دارند. برنامه‌های مالی در کشور ما بیشتر در بخش فین‌تک و در حوزه پرداخت و کیف‌پول فعالیت دارند. در بخش سرمایه‌گذاری بیشتر توجه به برنامه‌های معامله آنلاین بوده است و اپلیکیشن‌ها کمتر وارد حوزه مدیریت ثروت و دارایی شده‌اند. خبر هیجان‌انگیز این است که بزودی پای اپلیکیشن‌های اینوست‌تک به ایران نیز، باز خواهد شد.

براساس اطلاعات دریافتی از توسعه‌دهندگان این محصول که بامبو نام دارد، این اپلیکیشن نه تنها با برنامه‌های مشابه خارجی قابل رقابت است بلکه در بخش‌هایی مزیت‌هایی نیز نسبت به آنها دارد.شخصی‌سازی برنامه‌های سرمایه‌گذاری، ارائه آموزش، مشاوره و هدف‌گذاری برای رسیدن به اهداف مالی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این اپلیکیشن جدید است.

به طور معمول برامه‌های سرمایه‌گذاری براساس یک قاعده کلی تنظیم می‌شوند و فردی که قصد سرمایه‌گذاری دارد باید خود را با این برنامه‌ها وفق دهد. در اپلیکیشن بامبو، براساس علائق، سرمایه اولیه و توان پرداختی فرد، برنامه و اهداف مالی قابل تنظیم و تغییر هستند و هر فردی می‌تواند برنامه اختصاصی خود را در کنار آموزش و مشاوره رایگان داشته باشد.

تعیین اهداف مالی، برنامه‌ریزی، پیگیری منظم اهداف و در نهایت تحقق اهداف مالی براساس خواست و سلیقه کاربر مزیت دیگر این اپلیکیشن نوظهور اینوست‌تک ایرانی است. با توجه به اطلاعات موجود می‌توان بامبو را با نام مربی مالی نیز معرفی کرد.

استفاده از این اپلیکیشن جدید می‌تواند بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد و تجربه جدیدی را رقم بزند. استفاده از این اپلیکیشن بزودی ( اواسط بهمن‌ماه ) میسر خواهد شد و پس از آن می‌توانیم از اینوست‌تک ایرانی استفاده کنیم.

برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن، می‌توانید وبسایت و شبکه‌های اجتماعی را از اینجا دنبال کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا