تکنولوژی

اعلام زمان پخش فصل سوم سریال «وست ورلد» + تریلر

فصل سوم سریال محبوب «وست ورلد» (Westworld) که از شبکه HBO پخش می‌شود، قرار است از دو ماه دیگر، در تاریخ 15 مارس آغاز شود. این خبر شب گذشته توسط شبکه HBO اعلام شد.

 

شبکه HBO شب گذشته تاریخ آغاز فصل سوم را با انتشار یک تیزر از فصل جدید اعلام کرد که این تریلر شامل یک سری لحظات از آینده نزدیک می‌شود که هرج و مرج زیادی به وجود آمده است. فصل جدید با استیضاح چهل و پتجمین رییس‌جمهور ایالات متحده، دومین جنگ داخلی روسیه، فجایع محیط زیستی در سراسر دنیا و چند رخداد کوچک که در نهایت به یک مشکل بزرگ تبدیل می‌شوند، آغاز می‌شود.

جاناتان نولان تولیدکننده این سریال سال گذشته گفته بود که فصل جدید تا حدودی برگرفته شده از داستان فیلم «Blade Runner» است که بیشتر روی آینده مملو از هرج و مرج تمرکز دارد.

نولان در اینباره می‌گوید: «دنیای مملو از هرج و مرج (دیستوپیا) می‌تواند چهره‌ای زیبا داشته باشد. اینکه جهان از درون فاسد باشد به این معنی نیست که نمی‌تواند ظاهری زیبا و دلنشین داشته باشد. به همنی دلیل ما به دنبال پیدا کردن نسخه‌ای از دنیای پر هرج و مرج بودیم که در گذشته ترسیم نشده بود.»

فصل دوم وست ورلد با پاسخ به چند سوال بزرگ به پایان رسید و البته درها را به سوی اسرار و ناگفته‌ها باز کرد. قسمت آخر فصل دوم می‌تواند بهرین آغاز برای درک فصل سوم این سریال باشد چراکه شامل تمام اطلاعاتی است که باید قبل از دیدن فصل سوم از آنها مطلع باشید.

در فصل سوم شاهد بازگشت یک سری از کاراکترهای برجسته خواهیم بود که از جمله آنها می‌توان به «ایوان راشل وود» یا همان کاراکتر «دلورس» اشاره کنیم. همچنین «تاندی نیوتون» در نقش «میو» (Maeve)، مرد سیاه پوش، برنارد، شارلوت و استابز چهره‌هایی هستند که در فصل جدید مجددا وارد سریال خواهند شد.

منبع
The Verge

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا