تکنولوژیخودرو

مارکوپولو 2020 معرفی شد؛ ون مسافرتی مرسدس بنز

شرکت آلمانی مرسدس بنز به تازگی از جدیدترین مدل ون مسافرتی مارکوپولوی خود پرده برداشت. خودرویی که در دل خود، بسیاری از ویژگی‌ها و امکانات یک خانه هوشمند را جای داده و می‌تواند سفری لذت‌بخش را برای سرنشینان به ارمغان آورد.

نسخه 2020 مرسدس بنز مارکوپولو به لطف برخورداری از تایرهای 18 اینچی، به ظاهری اسپرت‌تر مجهز و از سپرهای جلویی و عقب کرومی‌در آن استفاده شده است. البته طراحی کلی این ون، تغییر زیادی با نسخه قبلی این شرکت ندارد اما طبق گفته مرسدس، برخی آپشن‌های قابل‌سفارش نیز برای آن‌هایی که به اسپرت بودن این مارکوپولو اهمیت می‌دهند، به آن اضافه شده است.

همچنین، خودرو به سیستم کنترل پیشرفته مرسدس بنز (MBAC) مجهز شده که از یک نمایشگر مرکزی 10.25 اینچی لمسی و اپلیکیشن مربوطه بهره می‌برد. این سیستم به کاربران این اجازه را می‌دهد تا قابلیت‌ها و کارکردهای مختلف این ون را مانیتور و کنترل کنند. این موارد شامل بررسی سطح آب مخزن آب آشامیدنی، کنترل میزان شارژ باتری کمکی، کنترل سیستم گرم‌کننده و دمای کابین، عملکرد سقف پاپ‌اپ، کنترل سیستم صوتی و تنظیم نور داخل کابین می‌شوند.

از دیگر قابلیت‌هایی که در اختیار دارندگان مدل 2020 مارکوپولو قرار خواهد گرفت می‌توان به استفاده از سرویس‌هایی آنلاینی همچون مانیتور زنده ترافیک و وضعیت آب و هوایی، اینترنت داخل خودرو و غیره اشاره کرد.

 

مارکوپولو 2020 معرفی شد؛ ون مسافرتی مرسدس بنز

متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت این ون مسافرتی منتشر نشده و باید منتظر ماند و دید که با توجه به حضور نمونه‌های مشابه ون مارکوپول در بازار، عملکرد مرسدس بنز در جلب توجه خریداران چگونه خواهد بود.

مارکوپولو 2020 معرفی شد؛ ون مسافرتی مرسدس بنز مارکوپولو 2020 معرفی شد؛ ون مسافرتی مرسدس بنز مارکوپولو 2020 معرفی شد؛ ون مسافرتی مرسدس بنز مارکوپولو 2020 معرفی شد؛ ون مسافرتی مرسدس بنز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا