پوشیدنی هوشمندنمایشگاه 2020 CES

پیشانی‌بند HomeBand، قبل از خواب برایتان قصه می گوید

این روزها بسیاری از افراد قبل از خوب به موسیقی و یا فایل‌های صوتی مورد علاقه خود گوش می‌دهند تا بتوانند هم آرامشی را از این طریق تجربه کنند و هم سریع‌تر به خواب بروند.

در همین رابطه، اخیرا مهندسان شرکت Mydodow موفق به ساخت پیشانی‌بند جدیدی به نام HomeBand شده‌اند که می‌تواند نقش هدفون‌هایی را ایفا کند که کاربران قبل از خواب، از آن برای گوش دادن به فایل‌های صوتی استفاده می‌کنند.

این محصول به گونه‌ای طراحی شده که استفاده از آن راحتی بیشتری را به نسبت هدفون‌های بزرگ و یا هدست‌هایی که درون گوش قرار می‌گیرند، برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. در دل این پیشانی‌بند، بلندگوهای کوچک صافی تعبیه شده که با قرار گرفتن روی گوش، نه تنها دردسری را برای کاربر ایجاد نمی‌کنند بلکه می‌توانند صدایی باکیفیت را برای وی پخش کنند.

برای این پیشانی‌بند، حدود 1200 دقیقه صوت و یا بهتر بگوییم داستان با کمک متخصصان هیپنوتیزم تهیه شده است. به گفته شرکت سازنده، داستان‌های موجود در این پیشانی‌بند قادرند استرس‌ها و تنش‌های روز را از ذهن کاربر بیرون کنند و خوابی راحت را برای وی به ارمغان بیاورند.

این پیشانی‌بند در مقایسه با دیگر محصولاتی که در نمایشگاه CES امسال معرفی شدند، از قیمت بسیار مناسب 49 دلاری برخوردار است و در اندازه‌های مختلف کوچک، متوسط و بزرگ عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫718 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا