تکنولوژینمایشگاه 2020 CES

نگاهی به محصولات جدید MSI در نمایشگاه CES 2020

شرکت MSI در کنار دیگر بازیگران دنیای فناوری در نمایشگاه CES امسال به روی صحنه آمد و از چند محصول شامل لپ تاپ، مانیتور، کارت گرافیک و کامیپیوتر دسکتاپ رونمایی کرد.

چارلز چیانگر، مدیرعامل MSI در این رویداد گفت: نمایشگاه CES فرصتی است برای گردهم آمدن فعالان دنیای تکنولوژی و ما مفتخریم تا در این همایش، محصولات جدید خود را در حوزه گیمینگ و تولید محتوا رونمایی کرده و از برنامه‌های خود برای آینده سخن بگوییم.

شرکت MSI در این رویداد، از لپ تاپ گیمینگ جدیدی به نام GS66 Stealth پرده بردشت که ویژه حرفه‌ای‌ها و علاقمندان به بازی‌های ویدیویی طراحی شده است. خریداران می‌توانند در این لپ تاپ، نمایشگر 300 هرتزی، شاسی مات و سیستم خنک کننده مجهز به سه فن را سفارش دهند.

به گفته MSI، این لپ تاپ گیمینگ از یک باتری 99.9 وات‌ساعتی بهره می‌برد که در نوع خود جالب توجه است.

محصول دیگر MSI، لپ تاپ GE66 Raider نام دارد که این دستگاه نیز از نمایشگر 300 هرتزی و باتری 99.9 وات‌ساعتی بهره می‌برد. البته نسخه ویژه این لپ تاپ نیز عرضه خواهد شد که توسط یکی از طراحان بنام دنیای بازی یعنی کولی ورتز طراحی شده است.

نگاهی به محصولات جدید MSI در نمایشگاه CES 2020

شرکت MSI لپ تاپ Creator 17 را نیز در این رویداد برای علاقمندان معرفی کرد. محصولی که ویژه طراحان، گرافیست و به طور کل، آن‌هایی که به خلق آثار دیجیتالی مشغولند، طراحی شده است. این لپ تاپ از نمایشگر 17 اینچی با رزولوشن 4K  با حداکثر روشنایی 1000 نیت و HDR1000 بهره می‌برد.

همچنین تغییراتی نیز در لپ تاپ Prestige 14 ایجاد شده که علاوه بر تغییرات سخت افزاری و ارتقای عملکرد دستگاه، طراحی و ظاهر دستگاه نیز با بروزرسانی‌هایی همراه شده است.

در این میان، MSI از ی کامپیوتر رومیزی جدید و جذابی به نام Aegis Ti5 رونمایی کرد که از جمله مشخصات بارز آن می‌توان به پردازنده نسل دهمی‌Core i9 و کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 2080 Ti اشاره کرد.

یکی دیگر از محصولات MSI در این رویداد، کارت گرافیک جدید با نام کامل GeForce RTX 2080 Ti Lightning 10th Anniversary Edition Graphics Card است که به فن‌های TROX 3 و نور RGB قابل تنظیم مجهز شده است.

در میان محصولات معرفی شده، چند نمایشگر را نیز می‌بینیم که شامل Optix MEG381CQR و Optix MAF342CQR می‌شوند. این دو مانیتور به صورت منحنی طراحی شده‌اند و از فناوری کوانتوم دات بهره می‌برند. مانیتور گیمینگ Optix MAG16 نیز در این رویداد معرفی شد که از نرخ 120 هرتزی بهره می‌برد و ضخامت بدنه آن نیز حدود 5 میلیمتر عنوان شده است.

و در نهایت، MSI از یک کیبورد جدید به نام CK40 و ماوس CM30 و همچنین ایرباد وایرلس CH40 نیز رونمایی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا