تکنولوژینمایشگاه 2020 CES

لپ تاپ جدید لنوو با الهام از طراحی موتورسیکلت‌های دوکاتی معرفی شد

 

چند سالی از آغاز همکاری لنوو با دوکاتی می‌گذرد و امروز یکی از دستاوردهای این همکاری در قالب یک لپ تاپ جدید تحت عنوان دوکاتی 5 برای علاقمندان به این دو برند معرفی شد.

این لپ تاپ از ویندوز 10 بهره می‌برد و در طراحی آن، از عناصر و رنگ‌هایی استفاده شده که یادآور موتورسیکلت دوکاتی Panigale است. همچنین، صدای BIOS نیز به گونه‌ای تنظیم شده که صدای موتورهای مسابقه موتوجی‌پی را در ذهن‌ها تداعی می‌کند.

جدای از شکل ظاهری، مشخصات فنی این لپ تاپ نیز در نوع خود راضی‌کننده است و برخلاف بسیاری از لپ تاپ‌های کلاس خود، قیمت مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. دوکاتی 5 در چند پیکربندی عرضه می‌شود که برای مثال کاربر می‌تواند از پردازنده Core i5-1035G1، رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی یک ترابایایتی و نمایشگر 14 اینچی فول اچ‌دی با حداکثر روشنایی 300 نیت استفاده کند.

در این لپ تاپ از دو اسپیکر دالبی اتموس 2 واتی استفاده شد که در دو طرف کیبورد تعبیه شده‌اند. جنس بدنه دوکاتی 5 از آلومینیوم است و وزن آن نیز حدود 1.5 کیلوگرم عنوان شده است. قرار است لنوو این پ تاپ را از ماه آوریل و با قیمت تقریبی  899 یورو به بازار عرضه کند.

لپ تاپ جدید لنوو با الهام از طراحی موتورسیکلت‌های دوکاتی معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا