پوشیدنی هوشمندنمایشگاه 2020 CES

رونمایی از ساعت هوشمند Skagen Falster 3 مجهز به رم یک گیگابایتی

در میان بزرگان دنیای فناوری، شرکت دانمارکی اسکیگن (Skagen) در نمایشگاه CES امسال به روی صحنه آمد و از جدیدترین ساعت هوشمند خود تحت عنوان Falster 3 پرده برداشت.

این اسمارت واچ از سیستم عامل Wear OS بهره می‌برد و از جمله ویژگی‌های بارز آن، پردازنده اسنپدراگون 3100، بلندگویی برای مکالمه و دریافت پیام‌های هشدار است. برای این ساعت قیمت 295 دلار تعیین شده و فروش آن نیز از ساعاتی پیش آغاز شده است.

دستاورد جدید مهندسان اسکیگن از لحاظ طراحی، شباهت زیادی به نسخه قبلی این خانواده یعنی Falster 2 دارد. به جرات می‌توان گفت که محصولات سری Falster از نظر شکل ظاهری، بسیار زیباتر و جذاب‌تر از دیگر ساعت‌های هوشمند مبتنی بر پلتفرم Wear OS هستند.

در این ساعت از نمایشگر 1.3 اینچی اولد، حافظه رم یک گیگیاباتی و فضای ذخیره‌سازی 8 گیگابایتی استفاده و ابعاد کیس آن نیز حدود 42 میلیمتری عنوان شده است. اسپیکر جدید Falster 3 امکان برقراری تماس‌های صوتی را برای کاربر فراهم می‌کند و حتی می‌توان از آن برای دریافت صدای اعلانات، ترجمه‌های صوتی گوگل ترنسلیت و یا پخش موسیقی نیز استفاده کرد.

ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 با طول عمر باتری 14 روزه معرفی شد

بند این ساعت در چند نسخه از قبیل چرم، فلزی و سیلیکونی عرضه می‌شود. از دیگر مشخصات Falster 3 می‌توان به پشتیبانی از GPS، NFC، مقاومت بدنه در برابر نفوذ آب تا عمق 30 متری و حالت‌های مختلف نگهداری شارژ باتری اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا