تکنولوژینمایشگاه 2020 CES

کامپیوتر جدید Envy 32 AiO اچ‌پی می‌تواند گوشی شما شارژ کند

چند سالیست که تمرکز تولیدکنندگان به تولید انواع لپ تاپ‌ها در مدل‌های مختلف معطوف شده و کمتر پیش می‌آید تا شرکتی از یک کامیپوتر شخصی یا همان پی‌سی جدیدی رونمایی کند. اما شرکت اچ‌پی برای نمایشگاه CES 2020، محصولی را در قالب یک پی‌سی All-in-one در نظر گرفته که قرار است تحت عنوان Envy 32 AiO معرفی شود.

این محصول  از نمایشگری 31.5 اینچی با رزولوشن 4K و حداکثر میزان روشنایی 600 نیت برخوردار است و از تراشه گرافیکی انویدیا GeForce RTX 2080 در دل آن استفاده شده است. در واقع، Envy 32 AiO اولین کامپیوتر شخصی از نوع All-in-one محسوب می‌شود که از هسته‌های RTX برای ارتقای قابلیت‌های خود در اجرای انواع برنامه‌ها بهره می‌برد.

اچ‌پی در این محصول از پردازنده‌های 65 واتی نسل نهمی‌Core i7 اینتل استفاده کرده و کاربر می‌تواند میزان حافظه رم آن را تا 32 گیگابایت ارتقا دهد. حافظه داخلی آن نیز در چند مدل عرضه می‌شود که تا یک ترابایت SSD قابل ارتقاست.

طبق آنچه این شرکت اعلام کرده، Envy 32 AiO، وایدترین نمایشگر 4K را در میان کامپیوترهای دسته‌بندی خود در دل خود جای داده که این امر به لطف برخورداری از نسبت ابعاد 9.8 درصدی گلس لبه به لبه محقق شده است. همچنین این دستگاه، اولین پی‌سی در دنیا شناخته می‌شود که میزان روشنایی نمایشگر آن برابر با HDR600 تعیین شده است.

جدای از قدرت و توان پردازشی دستگاه، Envy 32 AiO از ویژگی‌های دیگر صوتی و وایرلس نیز بهره می‌برد که می‌تواند برای کاربران جالب توجه باشد. اچ‌پی ادعا کرده که این محصول به لطف برخورداری از سیستم صوتی شرکت بنک اند الفسون، قادر به ارائه صدایی باکیفیت و بلند است.

این امکان برای کاربران فراهم شده تا موسیقی را از طریق بلندگوهای این پی‌سی استریم کنند، البته نه در حالت معمولی، بلکه در زمانی که دستگاه خاموش است. از طرفی دیگر، Envy 32 AiO از فناوری شارژ وایرلس بهره می‌برد و می‌توان از آن حتی برای شارژ دیگر دستگاه‌ها حتی در زمانی که خاموش است، استفاده کرد.

طبق گفته اچ‌پی، فروش Envy 32 AiO از امروز و با قیمت 1599 دلار آغاز شده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا