تکنولوژی

ویلچر برقی Segway با قابلیت سلف بالانس

شرکت چینی Segway تولید کننده اسکوترهای برقی حالا یک اسکوتر سلف بالانس به نام S-Pod  تولید کرده که به جای ایستادن می‌توانید روی آن بنشینید.

این اسکوتر جدید شبیه ویلچر و شکل تخم مرغی دارد و برای رفت و آمد در مسافت‌های کوتاه مثلا محوطه پارک‌ها یا فرودگاه‌ها و البته حتی داخل شهر کاربرد دارد.

اس پاد از همان تکنولوژی سلف بالانس ژیروسکوپیک استفاده می‌کند که در محصولات قبلی آن هم دیده بودیم. اما بر خلاف مدل‌های قبلی این وسیله نقلیه از یک جوی استیک یا دسته کنترلی که سمت راست صندلی آن قرار دارد استفاده می‌کند.

Segway میگوید که تکنولوژی سلف بالانسینگ این امکان را به این وسیله میدهد که که همواره کنترل آن با حرکت دو چرخ حفظ شود حتی زمانی که ناگهان وادار به توقف می‌شود.

این دستگاه در عین حال مجهز به سه چرخ کوچک در زیر و اطراف صندلی هم هست.

شرکت Segway میگوید که ایده اس پاد را از Jurassic World گرفته است. سرعت دستگاه هم حداکثر به ۲۴ مایل بر ساعت می‌رسد.

این د ستگاه قرار است در فصل سوم سال ۲۰۲۰ به طور رسمی عرضه شود و احتمالا در سال ۲۰۲۱ برای عموم عرضه خواهد شد. شرکت Segway قیمت این دستگاه را اعلام نکرده است.

وسیله S-Pod یکی از محصولاتی که است که این شرکت قرار است در CES ۲۰۲۰ رونمایی کند. به رغم همه اینها این محصول متفاوت‌ترین محصول این شرکت خواهد بود و نشان دهنده مسیری است که آینده وسایل نقلیه می‌تواند داشته باشد.

عرضه اسکوتر برقی بوستد Boosted Rev

نوشته های مشابه

‫158 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا