رویدادهای ایرانی

رونمایی چارگون از جدیدترین نرم‌افزارهای دیدگاه در تهران

به گزارش روابط عمومی چارگون، نهمین گردهمایی سالانه چارگون با حضور 1500 نماینده از سازمان‌های مشتری چارگون روز 7 دیماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.  مدیران چارگون، جذب نیروی انسانی جوان، متعهد و باانگیزه را مهمترین استراتژی و دستاورد چارگون در طول 21 سال فعالیت شرکت عنوان کردند.

رونمایی از جدیدترین نرم‌افزارهای دیدگاه با سخنرانی مهدی عامری- مدیر راهکار مدیرت فرآیندها و معرفی قابلیت‌های نسل جدید BPMS دیدگاه، آغاز شد.
وی با اشاره به تطابق نرم‌افزار BPMS دیدگاه با آخرین استاندارهای بین‌المللی و تناسب آن با کسب و کارهای بومی خاطرنشان کرد: این سیستم در حال حاضر علاوه بر پوشش فرآیندهای عمومی سازمان‌ها،‌ آمادگی لازم برای پوشش فرآیندهای تخصصی صنایع مختلف را نیز داراست.او به کارکرد این نرم‌افزار در صنعت تولید و بسته‌بندی دارو و پوشش دو فرآیند filing و Art work اشاره کرد و گفت: تجربه چارگون با نرم‌افزار BPMS دیدگاه در صنعت دارو، قابل تعمیم به سایر صنایع است.

افزایش امنیت و پشتیبانی پیشگیرانه دیدگاه تا رونمایی از نرم‌افزارهای جدید

شهباز توکلی-مدیر توسعه زیرساخت و محصول چارگون در این مراسم از افزایش امنیت و پشتیبانی پیشگیرانه و زیرساخت دیتابیس دیدگاه سخن گفت. وی تاکید کرد: طراحی و ارائه نرم‌افزار دیدبان یکی از مهمترین محورهای افزایش امنیت و کارایی دیدگاه بوده است.

توکلی  افزود: ۹۹ سازمان در حال حاضر از مرکز مدیریت دیدگاه استفاده می‌کنند که رابط کاربری زاگرس از لحاظ کارایی و سرعت عملکرد، شرایط بهتری را برایشان فراهم کرده است.

مسعود عنوانی – مدیر مالی چارگون نیز با اعلام تمرکز ویژه بر روی یکپارچگی نرم‌افزاهرای مالی دیدگاه با سایر راهکارهای لجستیک، منابع انسانی، اتوماسیون اداری و BPMS از نرم‌افزار درآمد به عنوان جدیدترین نرم‌افزارهای دیدگاه در این راهکار خبر داد.
در ادامه این مراسم، شهباز توکلی که علاوه بر سمت مدیر توسعه زیرساخت و محصول چارگون، ریاست تولید راهکار منابع انسانی را نیز برعهده دارد از توسعه و بهبود نرم‌افزارهای حوزه رفاه دیدگاه،‌ پیشخوان کارکنان و پوشش نیازهای بیشتری از کاربران تخصصی و افزوده شدن نرم‌افزار جذب و استخدام به نرم‌افزارهای این راهکار، خبر داد.
مهسا اشرفی- مدیر راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه نیز با اعلام خبر مهاجرت 81 درصد از سازمان‌های مشتری دیدگاه به نسل 5 گفت: از آنجا که بیشترین کاربران دیدگاه در حوزه اتوماسیون اداری به ثبت رسیده‌اند امیدواریم باقی مانده سازمان‌های مشتری نیز به نسل پنجم نرم‌افزارهای دیدگاه مجهز شوند و بتوانند از مزیت‌های پلتفرم زاگرس، به زودی بهره‌مند شوند.

گفت‌وگوی چالشی فعالان فناوری با چاشنی تقدیر از سازمان‌های برگزیده

نهمین گردهمایی چارگون در بخش دوم و پس از بازدید مدعوین از نمایشگاه کسب و کارهای فناروانه با برگزاری نشست تخصصی «داستان یک سفر فناورانه و واکاوی تجارب راهکارهای سازمانی» و گفت‌و‌گوی چالشی فعالان فناوری ادامه یافت.

این گردهمایی پس از نشست تخصصی با تقدیر از 10 سازمان بهره‌بردار از نرم‌افزارهای دیدگاه و اهدای نشان «سازمان الکترونیکی برگزیده» به پایان رسید.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا