موبایل

گوشی‌های اوپو رنو 3 مجهز به فناوری 5G رونمایی شدند

اگرچه حدود دو ماه پیش، شرکت چینی اوپو از گوشی جدید رنو 2 خود پرده برداشت، اما ساعاتی پیش این شرکت اعضای جدید این خانواده را تحت عنوان رنو3 و رنو 3 پرو معرفی و به بازار عرضه کرد.

هر دو گوشی از فناوری ارتباطی 5G بهره می‌برند اما به لطف برخورداری از قابلیتی نرم‌افزاری ویژه در گوشی، میزان مصرف انرژی باتری در حالت 5G هیچ تفاوتی با آنچه در حالت LTE مشاهده می‌شود، تفاوتی نخواهد داشت.

مهندسان اوپو در هر کدام از این دو محصول، از چهار آنتن استفاده کرده‌اند. الگوریتم‌های کاررفته در این رنو 3 و رنو3 پرو به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که قادرند بهترین آنتن را برای دریافت سیگنال استفاده کنند و بهترین سرعت ارتباطی را به ارمغان آورند.

هر دو گوشی به فناوری پیشرفته نمایشگر مجهز شده‌اند به نحوی که میزان روشنایی صفحه نمایش در رنو 3 و رنو 3 پرو، برابر با 800 نیت عنون شده است. پشتیبانی از فناوری HDR10+ و نرخ تاچ 180 هرتزی را نیز باید به این قابلیت‌ها اضافه کرد.

هر دو گوشی از اسپیکرهای استریو دالبی اتمز بهره می‌برند. در هر یک از دو گوشی رنو 3 و رنو 3 پرو از باتری 4025 میلی‌آمپری استفاده شده که به لطف برخورداری از فناوری شارژ سریع 30 واتی، می‌تواند ظرف مدت زمان 20 دقیقه، شارژ آن را از صفر به 50 درصد رساند.

و اما در خصوص تفاوت‌ها نیز باید گفت که رنو 3  به چیپست جدید شرکت مدیاتک به نام Dimensity 1000، نمایشگر 6.4 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز شده است.

در قسمت پشتی بدنه نیز شاهد بکارگیری دوربینی چهارگانه هستیم که از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال، سنسور التراواید 8 مگاپیکسلی، یک سنسور مونوکروم و یک سنسور پرتره هستیم.

گوشی‌های اوپو رنو 3 مجهز به فناوری 5G رونمایی شدند

و اما در خصوص مشخصات رنو 3 پرو نیز باید گفت که این گوشی به مشخصاتی همچون نمایشگر 6.5 اینچی با نرخ رفرش 90 هرتزی، پردازنده اسنپدراگون 765،  دوربین چهاگانه مجهز به سنسورهای 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 13 مگاپیکسلی تله‌فوتو و 2 مگاپیکسلی مونوکروم و سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز شده است.

اوپو رنو 3 در چند مدل عرضه خواهد شد که نسخه مجهز به رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی با قیمت 486 دلار و نسخه مجهز به رم 12 گیگابایتی با قیمت 529 دلار به فروش خواهد رفت. مدل رنو 3 پرو نیز با مشخصات فنی متفاوت قابل خرید خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به مدل مجهز به رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی با قیمت 572 دلار و نسخه مجهز به رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی با قیمت 643 دلار اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا