هواوی

گوشی جدید هواوی P Smart Pro رونمایی شد

شرکت هواوی به تازگی عضوی جدید را تحت عنوان «پی  اسمارت پرو» به خانواده گوشی‌های هوشمند خود اضافه کرد. این گوشی از لحاظ طراحی و مشخصات شباهت زیادی به مدل Y9s و همچنین آنر 9 ایکس دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.

با این حال، پی اسمارت پرو توانسته لذت کار با دوربین 48 مگاپیکسلی را برای کاربرانی که قصد ندارند پول زیادی را برای خرید یک گوشی هزینه کنند، به ارمغان  آورد. قیمت این محصول حدود 350 یورو تعیین شده و قرار است در بسیاری از بازارهای جهان عرضه شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این گوشی، دوربین سلفی پاپ‌آپ آن است که از سنسور 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد. هواوی این محصول را به نمایشگر 6.59 اینچی مجهز کرده که از لبه‌های گرد برخوردار است و هیچ حفره‌ای روی نمایشگر آن مشاهده نمی‌شود. این صفحه نمایش از پنل LCD و رزولوشن 1080p پلاس بهره می‌برد.

در قسمت پشتی بدنه، علاوه بر سنسور 48 مگاپیکسلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید با میدان دید 120 درجه‌ای و یک سنسور 2 مگاپیسلی برای عمق‌بخشی به تصاویر تعبیه شده است. هواوی، حسگر اثر انگشت پی اسمارت پرو را به قسمت کناری بدنه منتقل کرده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به باتری 4000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 10 واتی، ورودی 3.5 میلیمتری هدفون در قسمت پایینی بدنه و درگاه USB-C اشاره کرد.

گوشی جدید هواوی P Smart Pro رونمایی شد

توان پردازشی این گوشی از طریق چیپست کایرین 710F تامین می‌شود که 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایتی حافظه داخلی نیز در کنار این پردازنده، ایفای نقش می‌کنند. پی اسمارت پرو در رنگ‌های مشکی و کریستالی به بازار عرضه خواهد شد. به گفته هواوی، گلس پشی این گوشی از 21 لایه تشکیل شده و علاوه بر مقاومت، طراحی خاصی را نیز به گوشی بخشیده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا