سامسونگ

ادعای سامسونگ در خصوص فروش گوشی تاشوی گلکسی فولد

اولین گوشی مجهز به نمایشگر تاشوی سامسونگ با حرف و حدیث‌های فراوان و با قیمت بالای 2 هزار دلاری رونمایی و به بازار شد. اما این قیمت بالا و البته مشکلاتی که این گوشی برای اولین خریداران خود بوجود آورد، مانع از آن نشد تا یک میلیون کاربر، از خرید این اسمارت فون منصرف شوند.

اخیرا یانگ سون، مدیر ارشد استراتژی سامسونگ الکترونیکس در جریان مراسمی‌در شهر برلین آلمان ضمن اشاره به فروش یک میلیون دستگاهی گلکسی فولد، عنوان کرد «یک میلیون نفر مشتاق استفاده از این محصول دو هزار دلاری ما هستند».

اگرچه یک میلیون دستگاه در مقایسه با فروش ده‌ها میلیونی سامسونگ و همچنین اپل رقم بالایی نیست، اما برای محصولی با این قیمت و کارکردی متفاوت نسبت به دیگر گوشی‌های موجود، حجم فروش درخور توجهیست. حتی بسیاری از شرکت‌های کوچک، نمی‌توانند این میزان فروش را برای گوشی‌های معمولی و یا پرچمدار خود تجربه کنند.

همانطور که می‌دانید گلکسی فولد رسما از ماه سپتامبر به بازار عرضه شد، یعنی چند ماه بعد از زمانی که سامسونگ در مراسم رونمایی از این محصول، وعده داده بود. البته این تاخیر عرضه، به دلیل مشکلات بوجود آمده در نمایشگر این گوشی بود که بعد از اعمال تغییرات و بهبود عملکرد، آماده عرضه به بازار شد.

این رویه در خصوص گوشی تاشوی دیگر، یعنی هواوی میت ایکس نیز تکرار شد و عرضه آن به تعویق افتاد. با این حال، چند شرکت دیگر همانند موتورولا نیز به تولید گوشی‌هایی مجهز به نمایشگر تاشو روی آورده‌اند که با این حساب، سامسونگ و هواوی که پیشگامان این عرصه به حساب می‌آیند، در آینده نزدیک رقبای بیشتری را در بازار کنار خود احساس خواهند کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا