تکنولوژی

اولین تلویزیون هوشمند با برند «نوکیا» معرفی شد

زمانی که حرف از برند «نوکیا» به میان می‌آید، بی‌اختیار ذهن‌ها به سمت گوشی‌های موبایل هدایت می‌شود. اما به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا از نام و آوازه برند خود، بیش از این‌ها استفاده کند و آن را توسعه دهد.

طبق آخرین گزارش‌ها، شرکت هندی فیلپکارت از تصمیم خود برای استفاده از برند نوکیا روی تلویزیون‌های هوشمند خود خبر داد. اتفاقی که برای اولین بار در جهان می‌افتد و ازین پس، می‌تواند تلویزیون‌هایی با برند نوکیا را نیز در بازار مشاهده کرد.

ویپول مهورتا، از مدیران ارشد فلیپکارت در این رابطه عنوان می‌کند: بررسی‌های فلیپکارت از نیازها و رفتارهای مشتریان هندی نشان داد که می‌توان تلویزیون‌های هوشمندی با برند نوکیا را با قیمتی مناسب، در دسترس مشتریان قرار داد.

اولین تلویزیون هوشمند مشترک میان این دو شرکت با نام کامل Nokia Ultra HD (4K) LED Smat Android TV نام دارد که از نمایشگر 55 اینچی بهره می‌برد. این تلویزیون به دو بلندگوی 24 واتی مجهز شده که توسط شرکت JBL طراحی شده است.

اگرچه فلیپکارت اعلام کرده که این تلویزیون به سیستم عاملی مبتنی بر اندروید مجهز شده اما از عنوان اندروید تی‌وی برای آن استفاده نکرد. با این حال، تلویزیون 55 اینچی نوکیا به نسبت ابعاد 16:9 و نرخ رفرش 60 هرتزی مجهز شده و از فناوری دالبی ویژن، HDR10، سه درگاه HDMI و دو درگاه USB بهره یم برد.

قرار است که این محصول با قیمت تقریبی 589 دلار روانه بازار شود. طبق گفته فلیپکارت، علاقمندان می‌توانند اولین تلویزیون هوشمند تحت  برند نوکیا را از 10 دسامبر در بازار خریداری نمایند.

اولین تلویزیون هوشمند با برند «نوکیا» معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا