موبایل

گوشی نوکیا 2.3 مجهز به طول عمر باتری دو روزه معرفی شد

نوکیا ساعاتی پیش از گوشی جدید خود تحت عنوان نوکیا 2.3 رونمایی کرد. محصولی که به سیستم عامل اندروید وان مجهز شده و قرار است با قیمت 109 یورو روانه بازار شود.

این گوشی از طراحی بسیار ساده‌ای بهره می‌برد. در قسمت جلویی از یک نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن 720p استفاده شده که حاشیه‌های اطراف آن، در مقایسه به نمونه‌های امروزی، نسبتا زیاد است. نوکیا در قسمت کناری گوشی، دکمه‌ای را برای فعال کردن قابلیت گوگل اسیستنت فعال کرده که می‌تواند در مواقع لزوم، کاربردی باشد.

در دل این بدنه شاهد بکارگیری پردازنده هلیو A22  شرکت مدیات به همراه رم 2 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی هستیم که البته می‌توان از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی، این حافظه را ارتقا داد. وای فای، بلوتوث و رادیو، ورودی هدفون و میکرو USB از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

در قسمت پشتی بدنه، از سیستم دوربین دوگانه استفاده شده؛ به طوری که سنسور اصلی از رزولوشن 13مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و سنسور ثانویه نیز از رزولوشن2 مگاپیکسلی از نوع عمیق بهره می‌برد. علاقمندان به عکس‌های سلفی نیز می‌توانند با کمک سنسور 5 مگاپیکسلی جلویی گوشی، عکس‌های مدنظر را ثبت کنند. خوشبختانه این گوشی از قابلیت بازگشایی قفل دستگاه با شناسایی چهره نیز بهره می‌برد.

گوشی نوکیا 2.3 مجهز به طول عمر باتری دو روزه معرفی شد

باتری نوکیا 2.3 به ظرفیت 4000 میلی‌آمپری مجهز شده و به گفته نوکیا می‌تواند با یک بار شارژ، تا دو روز انرژی را به رگ‌های این اسمارت فون تزریق کند. خبری از فناوری شارژ سریع در این گوشی نیست.

همانند دیگر گوشی‌های نوکیا، این مدل نیز به سیستم عامل اندروید وان مجهز شده که تا دو سال بروزرسانی‌های اندروید و تا سه سال نیز، بروزرسانی‌های امنیتی ماهانه را دریافت خواهد کرد. نوکیا 2.3 در سه رنگ مختلف روانه بازار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا