اپل

بزرگ‌ترین آیفون تاریخ اپل، سال آینده رونمایی می‌شود

گزارش جدید منتشر شده نشان می‌دهد که احتمالا اپل، بزرگ‌ترین آیفون خود را در سال 2020 رونمایی می‌کند.

در برخی سایت‌های خبری آمده که اپل برای سال آینده نیز سه مدل پرچمدار را در نظر گرفته است. این اطلاعات از یک منبع مرتبط با اپل در صنعت اسمارت‌فون به‌دست آمده که البته خیلی نمی‌توان به صحت آن اعتماد کرد.

گفته می‌شود آیفون‌های 2020 با تغییرات زیادی در مقایسه با پرچمداران فعلی اپل عرضه خواهند شد. سایزبندی آیفون‌های سری 11 اپل به ترتیب زیر است.

آیفون 11: 6.1 اینچ

آیفون 11 پرو: 5.8 اینچ

آیفون 11 پرو مکس: 6.5 اینچ

در گزارش وبسایت کره‌ای ETNews آمده که کوچک‌ترین آیفون 12 با سایز 5.4 اینچی عرضه می‌شود و نسخه متوسط آن همچنان 6.1 اینچ خواهد بود. بزرگ‌ترین آیفون 12 اما قرار است با سایز 6.7 اینچ تولید شود. یعنی تنها 1 اینچ کوچکتر از آیپد مینی.

به‌نظر می‌رسد سیاست اپل این است که هرساله گوشی‌های بزرگ‌تری را تولید کند که مهم‌ترین دلیل آن می‌تواند رقابت با دیوایس‌های اندرویدی باشد.

البته اپل همواه سعی کرده میانگین را رعایت کند و از این رو قصد دارد نسخه عادی پرچمدار سال آینده را با سایز 5.4 اینچ عرضه کند تا شاید به تولید فبلت‌های بزرگ محکوم نشود. همچنین از ماه‌ها پیش گفته شده که اپل قصد دارد در آینده نزدیک از آیفون SE2 هم پرده‌برداری کند که سایز نمایشگر آن نیز 4.7 اینچ خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود آیفون SE2 با قیمت 399 دلار عرضه شود.

همچنین در گزارش این وبسایت کره‌ای آمده که هر سه مدل آیفون سری 12 به پنل‌های نمایشگر اولد مجهز خواهند شد و تنها یک نسخه از این آیفون‌ها از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. در گذشته اما «مینگ-چی ‌کو» تحلیل‌گر مشهور اپل اعلام کرده بود که تمامی آیفون‌های سال 2020 از 5G پشتیبانی می‌کنند

منبع
Mashable

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا