بازیخودرو

لامبورگینی «لمبو وی12 ویژن گرن توریسمو» رسما معرفی شد

شرکت لامبورگینی به‌تازگی و در جریان فینال مسابقات گرین توریسمو در شهر موناکو فرانسه از خودروی مفهومی‌جدید خود تحت عنوان لمبو وی12 ویژن گرن توریسمو پرده برداشت. خودروی تک‌سرنشین که که ویژه بازی گرن توریسمو طراحی شده و قرار است در فصل بهار سال آینده میلادی، به کنسول پلی استیشن 4 اضافه شود.

استفانو دومنیکالی، مدیرعامل این شرکت عنوان کرد لامبورگینی برندی بسیار جوان است. ما در اینجا، خودروی قابل استفاده در دنیای مجازی خود را در قالب یک مدل واقعی رونمایی کردیم؛ محصولی که از طراحی بسیار زیبا و با رویکردی آینده‌نگرانه طراحی شده و می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش را برای جوانان علاقمند به بازی‌های مسابقه‌ای اتومبیل‌رانی و خودروهای اسپرت برای کاربران به ارمغان آورد.

لمبو وی12 ویژن گرن توریسمو از پیشرانه مورد استفاده در خودروی Sian FKP 37 این شرکت بهره می‌برد.

این خودرو قادر است با حداکثر سرعت 350 کیلومتر بر ساعت به حرکمت در آید و ظرف مدت زمان 2.5 ثانیه، سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند. قدرت این موتور نیز حدود 819 اسب بخار عنوا شده است. به لطف طراحی جدیدی که در ساخت آن استفاده شده، از ضریب ایرودینامیک بالایی برخوردار است.

لامبورگینی «لمبو وی12 ویژن گرن توریسمو» رسما معرفی شد

در قسمت پشتی خودرو، لامبورگینی از یک بال بزرگ استفاده کرده و چراغ عقب آن نیز به صورت همانند حرف Y طراحی شده است. اوج هنر مهندسان لامبورگینی را می‌توان در طراحی فضای داخل کابین دید، جایی که احساس سوار شدن به کابین یک جت به راننده دست خواهد داد.

لامبورگینی «لمبو وی12 ویژن گرن توریسمو» رسما معرفی شد

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، بسیاری از گزینه‌های مربوط به کنترل خودرو، بر روی فرمان آن تعبیه شده و اطلاعات مربوط به رانندگی نیز به صورت مجازی در مقابل دیدگان راننده به نمایش در می‌آید.

لامبورگینی «لمبو وی12 ویژن گرن توریسمو» رسما معرفی شد

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا