خودرو الکتریکی

زمان رونمایی از نسخه نهایی لامبورگینی اوروس ST-X مشخص شد

در آبان ماه سال گذشته بود که لامبورگینی برای اولین بار از نمونه مفهومی‌خودروی جدید و هیجان‌برانگیز خود تحت عنوان اوروس ST-X پرده برداشت.

محصولی که اگرچه در کلاس مدل‌های شاسی‌بلند جای می‌گیرد، اما برای پیست مسابقه طراحی شده و توانسته با تعبیه تجهیزات ایمنی و کسب تاییدیه فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، زمینه را برای مسابقاتی که لامبورگینی در آینده نزدیک تدارک دیده، مهیا کند.

پیش‌‍ از این در خبرها آمده بود که اولین رخ‎‌نمایی از این خودرو در سال 2020 اتفاق خواهد افتاد اما اخیر مائوریزیو رجیانی مدیر بخش توسعه و تحقات لامبورگینی در گفت‌وگو با وب‌سایت Autoblog اعلام کرد که این خودرو رسما در جریان مراسم Super Torefo world Final این شرکت که بین 31 اکتبر تا یکم نوامبر برگزار می‌شود، در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی گفت که برای معرفی بیشتر قابلیت‌های اوروس RT-X، یک مسابقه آزمایشی نیز با این خودرو انجام خواهد شد. و اما در خصوص مشخصات فنی این خودرو باید گفت که اوروس RT-X به پیشرانه هشت سیلندر V شکل تویین توربو شارژ با توان 650 اسب خار و گشتاوری معادل 850 نیوتن‌متر بهره می‌برد. اگرچه هنوز رسما اعلام نشده، اما طبق پیش‌بینی‌ها، وزن این شاسی‌بلند مسابقه‌ای حدود 1650 کیلوگرم برآورد شده است.

گفته می‌شود که تولید نسخه هیبریدی و یا بهتر بگوییم پلاگین هیبریدی این خودرو نیز در دستور کار مدیران لامبورگینی قرار دارد که مبتنی بر پلتفرم اوروس طراحی خواهد شد.

زمان رونمایی از نسخه نهایی لامبورگینی اوروس ST-X مشخص شد زمان رونمایی از نسخه نهایی لامبورگینی اوروس ST-X مشخص شد زمان رونمایی از نسخه نهایی لامبورگینی اوروس ST-X مشخص شد

منبع
Motor1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا