سامسونگ

انتشار اطلاعات جدیدی از گلکسی S11e

سامسونگ با عرضه گلکسی S10e که به نمایشگری  کوچک و دوربین دوگانه مجهز بود و با قیمتی مناسب به فروش می‌رسید، توانست رضایت کاربران خود را جلب کند. اما اکنون به نظر می‌رسد که نسل جدید این گوشی یعنی گلکسی S11e با قابلیت‌های جذاب خود بیشتر از این‌ها محبوب خواهد شد.

در همین رابطه اخیرا دو منبع افشاگر اطلاعات گوشی‌های هوشمند به نام‌های OnLeaks و Pricebaba اطلاعات جدیدی را از این محصول را فاش کرده‌اند که دانستن برای طرفداران برند سامسونگ خالی از لطف نخواهد بود.

با استناد به اطلاعات ارائه‌شده، می‌توان گفت که گلکسی S11e به نمایشگر 6.2 یا 6.3 اینچی مجهز خواهد بود و سنسور دوربین سلفی نیز در قسمت میانی نمایشگر جای خواهد گرفت. اما قسمت جالب گلکسی S11e، بدنه پشتی آن است به طوری که گفته می‌شود از دوربینی همانند آنچه در گوشی‌های آیفون 11 و یا پیکسل 4 مشاهده شده، بهره می‌برد و سه سنسور را در خود جای خواهد داد.

با توجه به آنچه در تصویر آمده، می‌توان گفت که بعید بنظر می‌رسد سنسور اثر انگشت در دل دکمه‌های این گوشی تعبیه شده باشد و احتمالا شاهد بکارگیری این قابلیت در زیر صفحه نمایش خواهیم بود. چیزی که سامسونگ در گوشی‌های سری گلکسی اس 10 نیز استفاده کرده است. اگرچه شنیده‌هایی مبنی بر مجهز بودن این گوشی به فناوری 5G به گوش می‌رسد، اما هنوز این ویژگی رسما تایید و یا تکذیب نشده است.

از دیگر مشخصات مورد انتظار برای گلکسی S11e می‌توان به حافظه رم 6 گیگابایتی، باتری بزرگ‌تر و پردازنده قوی‌تر (احتمالا اسنپدراگون 865 برای بازارهای جهانی) اشاره کرد. احتمال استفاده از سنسور مجهز به زاویه دید 108 درجه‌ای در این گوشی بسیار کم است و خبری از ورودی 3.5 میلیمتری هدفون نیز نخواهد بود.

نباید فراموش کرد که این تصاویر، فعلا در حد رندرهایی هستند که ممکن است با آنچه سامسونگ و طراحان این شرکت در سر دارند، زمین تا آسمان تفاوت داشته باشد و بنابراین باید با وسواس بیشتری به آن‌ها توجه کرد. در هر روی، این گوشی در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد و به همه این حرف و حدیث‌ها پایان خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا