اپل

عرضه بروزرسانی آی او اس 13.2.3 برای رفع باگ‌های جدید

اپل به‌تازگی بروزرسانی جدیدی را در قالب نسخه آی او اس 13.2.3 برای برطرف کردن مشکلات عجیبی که کاربران این پلتفرم پس از نصب آی او اس 13 گزارش داده‌اند، منتشر کرده است.

با دریافت این آپدیت، مشکل بوجود آمده در مرورگر اسپات لایت که اخیرا در برخی از گوشی‌ها گزارش شده بود، رفع خواهد شد. به گفته اپل، پس از نصب آی او اس 13.2.3، جستجوهای کاربران با کارایی بهتری عمل خواهند کرد و در اپلیکیشن‌هایی همچون Files، Mail و Notes نیز این مساله مشاهده خواهد شد.

همچنین، مشکل دانلود محتوا در پس‌زمینه توسط برخی از اپلیکیشن‌ها و یا باگ‌های عجیب در آی او اس 13.2.2 و نسخه‌های قبل از آن، با دریافت این بروزرسانی برطرف خواهد شد. باگ موجود در اپلیکیشن Mail نیز که کاربران را به دردسر انداخته بود، در این آپدیت رفع شده است. یکی دیگر از مواردی که توسط اپل در فهرست باگ‌های رفع‌شده این بروزرسانی آمده، مربوط به عدم نمایش درست فایل‌های پیوست در iMessage است.

اپل بعد از عرضه آی او اس 13، با انتقادهای زیادی از سوی کاربران مبنی بر وجود باگ‌های فراوان در این نسخه روبه‌رو شده و تاکنون چندین آپدیت را برای برطرف کردن این مشکلات عرضه کرده است. اما به نظر این باگ‌ها تمامی‌ندارند و این شرکت ساعاتی پیش، بروزرسانی آی او اس 13.2.3 را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

گفتنی است اپل در حال تست و ارزیابی نسخه آزمایشی آی او اس 13.3 است که قرار است تغییراتی همچون پشتیبانی مرورگر سافاری از USB، NFC و کلیدهای امنیتی لایتنینگ به آن اضافه شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا