خودرو

ابرخودروی Zedro Notorious با قدرت 1250 اسب بخار معرفی شد

شاید نام زدرو (Zedro) به عنوان یک شرکت خودروساز، کمتر به گوشتان خورده باشد؛ اما این شرکت لبنانی اخیرا و با رونمایی از ابرخودرویی جدید تحت عنوان Notorious، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

بر اساس آنچه در وب‌سایت زدرو آمده، هدف این شرکت تولید خودروهایی راحت، مناسب و قابل اعتماد ذکر شده است. زدرو با این شعار، در نمایشگاه خودروی دبی آخرین دستاورد مهندسان خود به نام Notorious را در معرض دید علاقمندان قرار داد.

قرار است که تنها 100 دستگاه از این خودرو تولید شود و 5 دستگاه نیز قبلا واگذار شده است. زدرا نوتوریوس به پیشرانه اینفینیتی جی37 مجهز شده و قادر است حداکثر قدرت 1250 اسب بخاری را به ارمغان آورد. این شرکت اعلام کرده که در صورت تمایل خریدار، می‌تواند انواع تغییرات و بروزرسانی‌ها را در این خودرو اعمال کند. برای مثال، قادر است مدلی مجهز به پیشرانه شش سیلندر اینفینیتی را مجهز به دو توربوشارژر عرضه کند که به لطف این ویژگی، خودرو می‌تواند ظرف مدت زمان 3.4 ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند. این مدت زمان برای مدل اصلی و یا همان پایه زدرا نوتوریوس برابر با 5.2 ثانیه عنوان شده است.

همچنین، این شرکت می‌تواند بدنه مدل‌های گران‌قیمت این خودرو را از فیبر کربون و یا فایبرگلاس طراحی کند. در وب‌سایت این شرکت، زدرو اعلام کرده که خریداران می‌توانند تغییرات مد نظر خود را از طراحی داخل کابین گرفته تا چرخ‌ها، چراع‌های عقب و جلو و غیره به سلیقه خود انتخاب نمایند.

در واقع، این شرکت بر این باور است که هر مدل خودروی نوتوریوس می‌تواند منحصر به فرد باشد. هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصول منتشر نشده، اما برخی منابع خبری مدعی شده‌اند که نوتوریوس با قیمت حدود 65 هزار دلار به فروش خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا