موبایل

گوشی ویوو اس 1 پرو با دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت ویوو در اقدامی کاملا غیرمنتظره، از گوشی جدیدی تحت عنوان اس 1 پرو رونمایی کرد که ویژگی بارز آن دوربین چهارگانه مجهز سنسور 48 مگاپیکسلی است.

این گوشی به یک نمایشگر 6.38 اینچی سوپرامولد با رزولوشن +1080p مجهز شده که در قسمت بالایی و میانی نمایشگر، بریدگی دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است. در قسمت پشتی اما شاهد بکارگیری دوربین چهارگانه هستیم که از یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/1.8، یک سنسور 8 مگاپیکسلی التراواید با دامنه دید 108 درجه‌ای، یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق بهره می‌برد.

این گوشی نیز مدل ویوو اس 5، به دوربینی با طراحی الماسی‌شکل مجهز شده است. توان پردازشی اس 1 پرو از طریق پردازنده اسنپدراگون 655 تامین می‌شود و یک رم 8 گیگابایتی نیز به این گوشی در فرآیند پردازش کمک می‌کند.

ویوو از حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی در اس 1 پرو استفاده کرده و نرم‌افزار آن نیز مبتنی بر اندروید 9 پای و رابط کاربری Funtouch OS 9.2 است. ویژگی دیگر این گوشی، برخورداری از باتری قدرتمند 4500 میلی‌آمپری است که با درگاه USB-C شارژ می‌شود و از فناوری شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی با قیمت تقریبی 315 دلار و در رنگ‌های سفید به همراه افکت رنگین‌ کمانی و مشکی با رگه‌هایی از نور عرضه خواهد شد.

گوشی ویوو اس 1 پرو با دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا