بازی

شمارش معکوس برای رونمایی از بازی واقعیت مجازی Half-Life: Alyx

تقریبا دو سال و نُه ماه پیش بود که شرکت ولو (Valve) از تصمیم خود برای عرضه سه بازی ویژه علاقمندان به دنیای واقعیت مجازی خبر داد، تا اینکه امروز این شرکت رسما اعلام کرد که اولین بازی واقعیت مجازی متعلق به این خانواده تحت عنوان Half-Life: Alyx در تاریخ 30 آبان‌ماه معرفی خواهد شد.

این دستاورد، اولین بازی از مجموعه بازی‌های مشهور Half-Life به حساب می‌آید که در طی چند سال اخیر تولید شده است. هنوز جزییات دقیقی در خصوص این بازی منتشر نشده و شرکت ولو تنها با انتشار توییتی در فضای مجازی به معرفی این بازی اشاره کرد. این پست توسط حساب کاربری توییتری متعلق به تیم نرم‌افزاری ولو که از ماه ژوئن شروع بکار کرده، منتشر شده است.

شرکت ولو در طی سال‌های اخیر بازی‌های جذاب و تحسین‌برانگیزی را در اختیار کاربران قرار داده اما با این حال، این شرکت هنوز نتوانسته هیچ یک از سه گانه‌های سری بازی‌های Half-Life خود را به سرانجام برساند و درواقع، تعداد آن‌ها را به سه برساند. برای مثال، این شرکت بازی‌های Half-Life: Episode 1 و Half-Life: Episode 2 را عرضه کرد اما خبری از بازی سوم نشد.

همانطور که از عنوان بازی پیداست، در این بازی تمرکز بر روی شخصیت Alyx خواهد بود؛ اما از آنجایی که ولو از این بازی به عنوان بازی کامل و پرچمدار یاد کرده، باید منتظر ماند و دید که مهندسان این شرکت چگونه خواهند توانست نظر کاربران و البته منتقدان را به خود جلب کنند.

البته این احتمال نیز وجود دارد که ولو بخواهد همانند بازی‌های Hlaf-Life 2 و Steam، اجرای این بازی را تنها به هدست‌های واقعیت مجازی خود محدود کند. با این حال، برای افشای جزییات بیشتر باید تا پنجشنبه منتظر ماند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا