موبایل

گوشی جدید شارپ AQUOS V معرفی شد

شرکت شارپ که چند سالیست گوشی‌های هوشمند را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرده، از جدیدترین گوشی خود تحت عنوان AQUOS V رونمایی کرد.

این گوشی میان‌رده به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 مجهز شده و یک باتری 3090 میلی‌آمپری نیز انرژی مورد نیاز را به رگ‌های این اسمارت فون تزریق می‌کند. مهندسان شارپ در AQUOS V، از نمایشگر 5.93 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ‌ی پلاس و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده کردند.

در قسمت پشتی نیز شاهد بکارگیری دوربین دوگانه‌ای هستیم که از سنسور نخست 13 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 و قابلیت لرزشگیر و سنسور دوم 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین در این قسمت، حسگر اثر انگشت نیز برای بازگشایی قفل دستگاه تعبیه شده است.

توان پردازشی این گوشی از طریق چیپست اسنپدراگون 835 به همراه رم 4 گیگابایتی تامین می‌شود. شارپ از حافظه 64 گیگابایتی برای AQUOS V استفاده کرده که می‌توان آن را از طریق کارت حافظه میکرو SD ارتقا داد.

باتری 3090 میلی‌آمپری این گوشی نیز از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. نرم‌افزار AQUOS V مبتنی بر اندروید 9 پای است. این گوشی از بلوتوث 5 و ورودی 3.5 میلی‌متری هدفون پشتیبانی می‌کند.

در خصوص قیمت نیز باید گفت که شارپ AQUOS V با بهای حدود 230 دلار قابل خرید خواهد بود.

گوشی جدید شارپ AQUOS V معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا