متا

ازین پس می‌توانید نوتیفیکیشن‌‎‌های فیسبوک را خاموش کنید

شرکت فیسبوک در راستای بهینه‌سازی هرچه بهتر اپلیکیشن پیام‌رسان خود و کم کردن از دردسرهای کاربران، قابلیت عدم نمایش نوتیفیکیشن‌‎‌ها را بر روی برخی از آیکون‌‎‌های موجود در نوار میانبر اپلیکیشن فیسبوک فراهم کرده است.

حتی این امکان نیز وجود دارد تا کاربر بتواند در صورت تمایل، برخی از این میانبرها را به طور کامل حذف کند. این ویژگی بر روی سیستم عامل iOS امتحان و مشخص شد که به راحتی می‌توان نوتیفیکیشن‌‎‌ها را مخفی کرد.

برای این کار می‌بایست بر روی آیکون موجود در نوار میانبر، به آرامی‌ضربه زده و انگشت خود را برای چند لحظه نگه دارد، در اینجای منویی ظاهر خواهد شد که دو گزینه حذف آیکون و یا عدم نمایش نوتیفیکیشن‌‎‌ها را نشان خواهد داد.

البته فیسوک امکان مدیریت نوار میانبر از طریق مراجعه به بخش میانبرها (Shortcuts) در بخش تنظیمات را نیز برای کاربران فراهم کرده است. در تست‌‎‌های بعمل‌ آمده، کاربران توانستند نوتیفیکیشن‌‎‌های مربوط به بخش‌‎‌های Watch، Profile و Groups را غیرفعال کنند. همچنین می‌توان برای عدم نمایش قسمت‌‎‌های دیگری همچون Events، Marketplace و Dating نیز استفاده کرد.

فیسبوک اعلام کرده که این ویژگی برای بخش زیادی از کاربران iOS ارسال شده و قرار است درطی چند هفته آینده، اندرویدی‌‎‌ها نیز این قابلیت را دریافت کنند.

منبع: ورج

نوشته های مشابه

‫1,307 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا