موبایل

راه‌اندازی فروشگاه موقت بلک فرایدی در واتس اپ

واتس اپ امروز امکان خرید درون برنامه‌ای را برای این اپلیکیشن اراه‌اندازی کرد. البته این فروشگاه موقت فعلا تنها برای بلک فرایدی قابل استفاده است.

این فروشگاه موقتی واتس اپ به کسب و کارهای کوچک امکان ارائه محصولات جدید را از طریق اپلیکیشن می‌دهد. این قابلیت برای کسب و کارهایی که وبسایت اختصاصی ندارند بسیار کاربردی خواهد بود. ضمنا برای استفاده از این ویژگی، فروشندگان باید از اپلیکیشن واتس اپ بیزنس استفاده کنند.

امروزه خرید آنلاین امری ساده و بی دردسر است اما برخی از فروشگاه‌ها توانایی راه اندازی وبسایت فروش آنلاین را ندارند چراکه برخی محصولات ممکن است قیمت بالایی داشته باشند و تنوع پایین اجناس نیز گاهی اوقات امکان راه اندازی یک وبسایت اختصاصی را به فروشنده نمی‌دهد.

از این رو قابلیت جدید واتس اپ امکان ارائه چنین محصولاتی را بدون نیاز به داشتن وبسایت فروش آنلاین، به چنین کسب و کارهایی می‌دهد. با استفاده از این فروشگاه موقتی واتس اپ، کسب و کارها می‌توانند فروشگاه‌های مجازی کوچک را راه‌اندازی کرده و محصولات خود را برای کاربران علاقه‌مند ارائه کنند. فروشگاه‌ها با استفاده از این قابلیت می‌توانند تصاویر، توضیحات و قیمت محصول خود را نمایش دهند.

همچنین کسب و کارهایی که فروشگاه اختصاصی دارند نیز می‌توانند لینک وبسایت خود را در فروشگاه مجازی که در واتس اپ راه‌اندازی کرده‌اند نمایش دهند.

کاربران نیز می‌توانند از طریق واتس اپ فروشندگان مختلف را مشاهده کرده و برای نهایی کردن پروسه خرید مستقیما با فروشنده ارتباط برقرار کنند.

این ویژگی در حال حاضر در ایالات متحده و بریتانیا فعال است و کاربران در بلک فرایدی و تعطیلات سال نو میلادی قادر به استفاده از این فروشگاه موقت واتس اپ خواهند بود.

واتس اپ اعلام کرده که این ویژگی در آینده نزدیک در سراسر دنیا و برای تمامی روزهای سال راه‌اندازی خواهد شد.

برای راه‌اندازی فروشگاه اختصاصی، افراد باید آخرین نسخه واتس اپ بیزنس را دانلود کنند.

منبع: CultofMac

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا