گوناگون

BMW X8 در راه است

هرچه بزرگ‌تر، بهتر؛ این باور و طرز فکر مهندسان بی‌ام‌و در این روزهاست که اثرات آن را در محصولات جدید این شرکت می‌بینیم. بی‌ام‌و اخیرا از جلوپنجره‌هایی جدید و بزرگ برای مدل‌های M3 و M4 خود استفاده کرد و بدنه غول‌پیکر خودروی X7 نیز نشان می‌دهد که تا چه اندازه ابعاد و اندازه برای مهندسان این شرکت اهمیت دارد.

اما اگر هیچ‌کدام از این‌ها شما را راضی نمی‌کند، بد نیست بدانید که احتمالا بی‌ام‌و در سال آینده میلادی از کراس اور جدید خود تحت عنوان X8 رونمایی خواهد کرد. اگرچه هنوز بی‌ام‌و، رسما حرفی در خصوص معرفی این محصول نزده اما شواهد و شنیده‌ها حاکی از آن است که این کراس اور لوکس و عظیم‌الجثه در اواخر سال آینده میلادی و یا شاید هم اوایل سال 2021 معرفی خواهد شد.

از طرفی، هنوز مشخص نیست که زمان اعلام‌شده برای رونمایی از مدل مفهومی‌X8 است یا مدل نهایی این خودرو. بی‌ام‌و طبق عادت، اطلاعات محصولات جدید خود را به صورت گام به گام ارائه می‌کند؛ کاری که اخیرا در خصوص مدل Concept 4 در پیش گرفته است.

در خصوص طراحی بی‌ام‌و X8 نیز باید گفت که طبق آخرین شنیده‌ها، این محصول بسیار نزدیک به مدل X7 تولید خواهد شد و برخی‌ها آن را مدل کوپه X7 می‌دانند. گفته می‌شود که X8 احتمالا موتور تویین توربو 4.4 لیتری V8 را قرض خواهد گرفت. این پیشرانه قادر به ارائه نیرویی معادل 600 اسب بخار است. احتمالا می‌توان این موتور را به V12 نیز ارتقا داد.

البته هنوز هیچ‌یک از این اطلاعات توسط بی‌ام‌و تایید و یا رد نشده و باید منتظر ماند و خبرهای بعدی در روزهای آتی را دنبال کرد.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا