هواوی

عرضه هواوی میت 30 پرو از اواخر آبان ماه در بازارهای اروپایی

هواوی امسال در رونمایی از میت 30 کمی‌ عجله کرد و این گوشی را تنها چند روز پس از معرفی آیفون‌های جدید، در معرض دید علاقمندان قرار داد.

میت 30 پرو نیز بعد از آنکه آیفون 11 در ویترین فروشگاه‌ها قرار گرفت، رسما معرفی شد و از آنجایی که برخی از قابلیت‌ها همانند اپلیکیشن‌ها رسمی‌گوگل در این گوشی وجود نداشتند، عرضه آن در آمریکا کلید نخورد.

اگرچه هواوی در مراسم رونمایی از این گوشی، زمانی بسیار زودتر از اینها را برای عرضه میت 30 پرو در نظرگرفته بود اما هنوز این محصول به بازارهای بزرگ و مهم در اروپا وارد نشده است. با این حال، خبرهای جدیدی به دست آمده که نشان می‌دهد میت 30 پرو و همینطور میت 30  بزودی به دست کاربران اروپایی خواهند رسید.

طبق گزارش رسانه‌های چینی، عرضه میت 30 پرو در کشورهای اروپایی از 15 نوامبر آغاز خواهد شد. در کنار این گوشی، میت 30 نیز در همین تاریخ به فروش خواهد رسید. از جمله کشورهایی که این دو گوشی در آن عرضه می‌شود می‌توان به فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، سوییس و بریتانیا اشاره کرد.

میت 30 در چند نسخه عرضه خواهد شد که مدل مجهز به رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی، ارزان‌ترین آن بود و با 888 دلار قابل خرید خواهد بود. میت 30 پرو مجهز به رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی نیز با قیمت 1221 دلار عرضه خواهد شد.  علاقمندان به نسخه 5G نیز می‌توانند با پرداخت 100 یورو بیشتر، آن‌ها را خریداری کنند.

منبع: BGR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا