اپل

هشدار اپل به کاربران آیفون 5: هرچه سریع‌تر به‌روزرسانی کنید

اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که به آیفون 5 و در کل میراث استیو جابز وفادار مانده‌اید و حتی مایل نیستید به پرچمداران جدید اپل فکر کنید، پیشنهاد می‌کنیم هشدار اپل را جدی گرفته و سیستم عامل گوشی خود را به آخرین نسخه موجود به‌روزرسانی کنید.

شرکت اپل به تازگی در یک نوتیفیکیشن تمام صفحه به کاربران آیفون 5 هشدار داده در صورتی که تا سوم نوامبر سیستم عامل دیوایس خود را به آی او اس 10.3.4 به‌روزرسانی نکنند، از بسیاری از ویژگی‌های کلیدی آنلاین گوشی خود محروم خواهند شد. گفته می‌شود پس از این تاریخ سیستم جی‌پی‌اس از کار افتاده و زمان دستگاه نیز آپدیت نخواهد شد.

البته در صورتی که تا پایان این تاریخ به آی او اس 10.3.4 آپدیت نکنید، خیلی هم به دردسر نخواهید افتاد چراکه با اتصال به کامپیوتر و نرم‌افزار آیتونز همچنان می‌توانید به این نسخه به‌روزرسانی کنید. ضمنا گفته می‌شود این اتفاق برای آپید نسل چهارم نیز رخ خواهد داد که البته تنها به از کار افتادن جی‌پی‌اس منجر خواهد شد.

البته قرار نیست تعداد زیادی از کاربران آیفون تحت تاثیر این اتفاق قرار بگیرند چراکه طبق آمار در حال حاضر تنها 9 درصد از کل کاربران این شرکت از آی او اس قبل پایین‌تر از 12 استفاده می‌کنند. با این وجود خیلی کم دیده شده که یک شرکت کاربرانش را پس از 7 سال مجبور به آپدیت کند.

منبع: Engadget

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید
    من هیچ هشداری برام نیومده!
    باید چیکار کنم!؟
    لطفاااااا کمکم کنیید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا