استارتاپ

سرآوا شایعه انحلال این شرکت را تکذیب کرد

روابط عمومی شرکت سرآوا امروز در بیانیه‌ای شایعه اخیر را در خصوص انحلال این شرکت به دلیل مشکلات مالی تکذیب کرد. در این بیانیه به شایعات اخیر درباره انحلال سرآوا و واهی بودن جذب سرمایه خارجی توسط این شرکت اشاره شده است. سرآوا هدف افراد از انتشار چنین شایعاتی را نامشخص خوانده و هرگونه دروغ پردازی در اکوسیستم کارآفرینی را به نفع بدخواهان ایران دانسته است. در ادامه متن کامل این بیانیه آورده شده است.

«با شکوفایی اکوسیستم استارتاپی ایران و شکل‌گیری اقتصاد دیجیتال در کشورمان كه حداقل دستاوردش ايجاد چند هزار شغل و خلق برندهای ملی در برابر سلطه غول‌های تكنولوژی جهانی بوده‌، متاسفانه شاهد رسوخ دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی در گوشه و کنار این بستر نو هم بوده‌ایم. اخیرا عده‌ای به اشاعه اخبار کذب پیرامون انحلال شرکت سرآوا، مشکلات مالی در موفق‌ترین استارتاپ‌های ایرانی و واهی بودن جذب سرمایه خارجی توسط این شرکت‌ها (که سازمان سرمایه‌گذاری ورود آن را به کشور تایید کرده است)، پرداخته‌اند.
برخی از این شبهه‌ها جدید هستند و برخی دیگر، مثلا واقعی بودن سرمایه‌گذاری خارجی، با وجود پاسخ‌های مستقیم و‌ مستند متعدد، هر از چندگاهی مجددا تکرار می‌شوند.قصد این افراد مشخص نیست؛ هدف‌شان ضربه زدن و نابودی اکوسیستم است یا مخالف سرمایه‌گذاری خارجی‌اند؟ هر چه که باشد اشاعه اخبار کذب، دروغ‌پردازی و شایعه پراکنی در اکوسیستم کارآفرینی به نفع بدخواهان ایران است. چه کسی می‌تواند از اشاعه جو ناامیدی در میان کارآفرینان کشور که در سخت‌ترین شرایط اقتصادی به اشتغال‌زایی و خلق ارزش می‌پردازند، خوشحال باشد؟
با هم یک‌صدا مقابل بی‌فرهنگی دروغ و شایعه بایستیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا