بازی

تاخیر در عرضه بازی «The Last of Us II»

29 می، تاریخ جدید اعلام شده توسط Naughty Dog

طبق اعلام شرکت «Naughty Dog»، بازی محبوب «the Last of Us II» با 3 ماه تاخیر نسبت به تاریخ قبلی عرضه خواهد شد. طبق گفته شرکت، این بازی در تاریخ 29 می 2020 عرضه خواهد شد.

شرکت سونی در ابتدا اعلام کرده بود که بازی The Last of Us II در تاریخ 21 فوریه سال 2020 برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود اما حالا مدیر بخش تولید شرکت Naughty Dog در پست وبلاگی خود اعلام کردi که بازی با کمی تاخیر نسبت به تاریخ اعلام شده قبلی عرضه می‌شود. دلیل این تاخیر نیز مطابقت نداشتن کیفیت بخش‌هایی از بازی با استانداردهای مد نظر شرکت سازنده اعلام شده است.

«نیل دراکمن» مدیر بخش تولید شرکت Naughty Dog در بخشی از پست خود نوشت: ما دو راه پیش رو داشتیم: یا از برخی قسمت‌های بازی چشم پوشی کنیم یا اینکه کمی زمان بخریم و بازی را با تاخیر منتشر کنیم. شرکت هم تصمیم گرفت راه دوم را در پیش بگیرد و همه بخش‌های بازی را به همان کیفیت مد نظر شرکت برساند و البته فشار و استرس از روی تیم تولید بازی برداشته شود.

دراکمن در ادامه گفت: در حالی که تیم از اینکه چنین فرصتی پیدا کرده که کیفیت بخش‌های مدنظر را ارتقاء دهد خوشحال است، اما از طرفی از اینکه نمی‌تواند بازی را در تاریخ اعلام شده منتشر کند نیز کمی ناراحت است و بابت این مسئله از همه طرفداران عذرخواهی می‌کنیم.

بازی The Last of Us در سال 2013 توانست جایزه محبوب‌ترین بازی سال سونی را کسب کند و در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها در سراسر دنیا محسوب می‌شود.

منبع: ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا