هواوی

گوشی آنر 20 لایت مجهز به دوربین سه‌گانه رونمایی شد

شرکت آنر، از زیرمجموعه‌های هواوی، اخیرا از یک گوشی جدید به نام آنر 20 لایت رونمایی کرد که عنوان «نسخه جوانان» یا همان Youth Edition را نیز با خود یدک می‌کشد.

این اسمارت‌فون به نمایشگر 6.3 اینچی امولد با رزولوشون فول اچ‌دی پلاس مجهز شده که حسگر اثر انگشت آن، در زیر صفحه نمایش جای گرفته است. در قسمت بالایی این نمایشگر، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده و از دیافراگم F/2.0 بهره می‌برد.

در قسمت پشتی بدنه اما شاهد بکارگیری یک دوربین سه‌گانه هستیم که از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک سنسور التراواید 8 مگاپیکسلی با دامنه دید 180 درجه‌ای و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای عمق‌بخشی به تصاویر بهره می‌برد.

در دل بدنه دستگاه نیز چیپست کایرین 710F جای گرفته که بار پردازشی دستگاه را به دوش می‌کشد. آنر 20 لایت در چند مدل و با رم و حافظه ذخیره‌سازی متفاوت عرضه خواهد شد که بالاترین مدل از رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی برخوردار است. سیستم نرم‌افزاری این گوشی نیز مبتنی بر اندروید پای است.

انرژی روشن ماندن آنر 20 لایت از طریق یک باتری 4000 میلی‌آمپری تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند این گوشی را در رنگ‌های مشکی، سبز و آبی-صورتی خریداری نمایند.

در خصوص قیمت آنر 20 لایت نیز باید گفت که مدل مجهز به رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی با قیمت تقریبی 200 دلار، مدل مجهز به رم 6 و حافظه 64 گیگابایتی با قیمت 210 دلار، مدل مجهز به رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی با قیمت 240 دلار و در نهایت مدل مجهز به رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی با قیمت 270 دلار به فروش خواهد رفت.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا