تکنولوژی

ایجاد 7 هزار اکانت MyGovID برای احراز هویت استرالیایی‌ها

سازمان DTA اعلام کرد که توانسته شیوه مطمئن و ساده‌ای را برای ثبت و تایید هویت به صورت آنلاین برای مردم فراهم کند که از آن می‌توان برای دسترسی به خدمات مختلف دولتی استفاده کرد.

سازمان مذکور مخفف Digital Transformation Agency است.  به گفته این نهاد، تا حالا، 11785 دانلود برای نسخه iOS اپلیکیشن MyGovID ثبت شده که از میان آن‌ها، 6676 هویت دیجیتالی ایجاد شد.

این سازمان با انتشار بیانیه‌ای نوشت: ما با نهادها و گروه‌های مختلف به منظور توسعه استانداردی برای هویت دیجیتالی وارد همکاری شدیم تا بتوانیم شیوه‌ای سریع، ساده و امن را برای دسترسی کاربران به خدمات دولتی به صورت آنلاین فراهم کنیم.

این اپلیکیشن در ماه ژوئن و کاملا بی‌سروصدا در اپ‌استور عرضه شد و نسخه اندروید آن نیز در ماه جاری میلادی در اختیار کاربران قرار گرفت. سازمان DTA عنوان کرد استوارت رابرت، وزیر خدمات دولتی استرالیا این اطمینان را به کاربران می‌دهد که این استاندارد، ایمن و قابل اعتماد است و می‌توان از آن برای استفاده از خدمات دولتی بهره برد.

این سازمان اعلام کرده که در حال حاضر، تعداد اکانت‌های فعال MyGov که کار خود را از سال 2013 آغاز کرده، از 13 میلیون در سال 2018 به 15.6 میلیون تا به اینجای سال رسیده است. همچنین، میزان لاگین شدن‌های روزانه نیز از 335 هزار مورد در سال 2019 به 500 هزار مورد رسیده است.

منبع: زدتی‌نت

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا