موبایل

نسخه بتا اندروید 10 برای گوشی‌های گلکسی اس10 سامسونگ عرضه شد

شرکت سامسونگ امروز نسخه بتا سیستم عامل اندروید 10 را برای گوشی‌های گلکسی اس10 منتشر کرد که با رابط کاربری One UI سامسونگ همراه است. سامسونگ در کنفرانس خبری امروز گفت که نسخه بتا اندروید 10 شامل نوتیفیکیشن‌های جدید با طراحی کوچکتر، حالت شب (Dark Mode) و دیگر ویژگی‌ها از جمبه «فوکوس مد» خواهد بود.

سامسونگ همچنین تایید کرد که اندروید 10 از امروز برای گوش‌های گلکسی اس10 در کشور ایالات متحده قابل دریافت است و در یک گزارش جدید در همین رابطه نیز اعلام شده به زودی در کشورهای کره جنوبی و آلمان نیز قابل دریافت خواهد بود. کاربرانی که قادر به دریافت نسخه بتا اندروید 10 هستند یک نوتیفیکیشن در این رابطه دریافت می‌کنند.

سامسونگ همچنین اعلام کرد اندروید 10 بتا به زودی برای گوشی‌های اس10 ای، اس10 پلاس و اس10 5G عرضه خواهد شد. البته توصیه می‌شود برای نصب نسخه بتا سیستم‌ عامل‌های جدیدی که منتشر می‌شوند خیلی مراقب باشید چون در برخی موارد به دلیل وجود نقص‌های احتمالی در آنها ممکن است دستگاه شما آسیب ببیند.

شرکت سامسونگ طی یکی دو سال اخیر با سرعت نسبتا کمتری جدیدترین نسخه‌های اندروید را برای دیوایس‌های خود عرضه می‌کند. برای مثال این شرکت سال گذشته تا اواسط نوامبر اندروید 9 بتا را برای دیوایس‌های خود منتشر نکرد و نسخه نهایی آن نیز ژانویه سال بعد عرضه شد. البته در مقایسه با پارسال، سامسونگ اینبار کمی زودتر اقدام به عرضه این نسخه کرده است.

منبع: ورج

نوشته های مشابه

‫392 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا